Sofitel Budapest Chain Bridge
Agoda.com
K+K Hotel Opera(Boedapest)
Agoda.com
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 132 per nacht.

Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace(Boedapest)
Besparingsmelding! 26% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 26% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 159 per nacht.

Trip.com
  • Roomservice
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

• Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 32% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 32% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 152 per nacht.

Hilton Budapest(Boedapest)
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 18% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 18% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

Besparingsmelding! 14% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 14% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 126 per nacht.

easyHotel Budapest Oktogon(Boedapest)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
getaroom.com
  • Bar/lounge
20 april 2017 beoordeeld

Fantastisch vriendelijke bediening, zeer uitgebreid ontbijtbuffet!

Wel beetje straatlawaai in kamers.

Een minpuntje onze buurkamer was oudere man die blowde de hele dag door en security kon daar niks aan doen omdat zij die geur niet kennen, 2 dagen langs walm van hasj aan deur.

• Verbleef: april 2017, reisde met familie
22 maart 2017 beoordeeld

Uitstekend hotel, goede service, persoonlijke aandacht. Alles is top in orde.
Zwembad is van smorgens vroeg tot savonds laat open. Je krijgt gelijk twee handdoeken en alles is schoon en opgeruimd. Ontbijt is zeer uitgebreid.

• Verbleef: maart 2017, reisde met familie
27 oktober 2016 beoordeeld

Hier 2 nachten verbleven om de steden Buda en Pest te bezoeken. Prima centrale locatie en erg vriendelijke personeel! Wij hadden weliswaar geen uitzicht op de Donau, maar doodat we op de 7de verdieping zaten, konden we over de gebouwen heen kijken en hadden we een mooi uitzicht op de grote Kathedraal. Kortom; een aanrader voor als je naar Budapest gaat. Enige minpunt was de prijs van het ontbijt. Die vonden we aan de hoge kant.

• Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
Jean_Bowcott_Sofitel, General Manager van Sofitel Budapest Chain Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 oktober 2016

Dear Bart H,

Thank you very much for your feedback about your recent stay in our hotel.

It was our pleasure to read how much you liked and exploited the central location of our property.
Let us thank you for praising the friendliness and attitude of our Ambassadors.
We are also grateful you enjoyed the panorama of your room overlooking the magnificent Saint Stephan's Basilica.
Let us eventually thank you for sharing your opinion about our breakfast prices-we truly appreciate it.

We are looking forward to welcoming you back to our hotel and serving you again.

Sofitel Budapest Chain Bridge

12 oktober 2016 beoordeeld

De ligging is ideaal gelegen zowel voor zakelijk als toerist verblijf.
Zeer vriendelijk personeel. De business lounge is voortreffelijk.
De Spa faciliteiten zijn uitstekend en net onderhouden.
Mooie kamers (vooal die met zicht op de Donau)

• Verbleef: oktober 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Jean_Bowcott_Sofitel, General Manager van Sofitel Budapest Chain Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 oktober 2016

Dear Edcar,

Thank you very much for your feedback you provided us with and for choosing Sofitel Budapest Chain Bridge. We were very glad to hear that you were pleased with the excellent location of our hotel. It is with pleasure to read as well that our Spa facilities and the Sofitel Club have exceeded your expectations too!
We appreciate you sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.

26 september 2016 beoordeeld

Prachtig hotel met ruime verzorgde kamers. De mensen zijn er enorm behulpzaam en vriendelijk! Locatie is top met prachtige uitzicht .De keuze van ontbijt is zeer uitgebreid en lekker, maar het kan er s'morgens behoorlijk druk zijn.

• Verbleef: december 2015, reisde met familie
Jean_Bowcott_Sofitel, General Manager van Sofitel Budapest Chain Bridge, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 september 2016

Dear Isabelle,

Thank you so much for your great review you shared with us!
It is with pleasure to read that you were satisfied with the delicious selection at our breakfast and also the cleanliness at our hotel.
We appreciate you sharing your feedback and it is our hope that you will give us the opportunity to welcome you back in the near future.