Beoordeeld op 30 november 2017

Alles was goed: vriendelijk personeel, goede service, koffie/thee/water altijd beschikbaar. Dichtbij centrum en tram en bussen voor de deur. Enige minpuntje was dat de kamer heel warm was. Met een kamer aan de straatkant kon het raam wel open, maar veel herrie. We hebben toen een kamer aan de achterkant gekregen. Nog steeds erg warm, maar het raam kon open.

• Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 3 november 2017 via mobiele applicatie

Heel goed hotel met propere en mooie kamers. Lekker uitgebreid ontbijt en je krijgt zelfs gratis een thee of koffie bij het wachten in de lobby. Goede locatie tegenover de tram die ofwel langs de Donau loopt ofwel naar het centrum. Enige minpuntje was stank in de badkamer maar bij even water uit de douche te laten, was de geur weg.

Verbleef: november 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 11 juli 2017

Samen met mijn vrouw begin juli 4 dagen hier verbleven. Het hotel ligt op ca. 30 minuten lopen van het centrum maar dat is eigenlijk heerlijk. Elke ochtend wandelen langs de Donau is geen straf om de dag mee te beginnen. Ook erg leuk is dat ongeveer halverwege de wandeling een aantal restaurants langs de Donau liggen met gezellige terrassen en uitzicht op de Donau. Er is hier een soort strandsfeer gecreëerd dat wat ons betreft er goed gelukt is!

Terug naar het hotel...De kamer was goed. Netjes ingericht, goede douche en een dito bed, wat heb je nog meer nodig tijdens een stedentrip. Ook het ontbijt was goed verzorgd met keuze uit diverse broodjes, yoghurt, fruit, eieren en (volgens ons) een aantal Hongaarse dingen. Verder vriendelijk personeel die duidelijk Engels spreken.

Kortom een prima hotel voor een stedentrip met een leuke wandeling naar het centrum als begin van de dag! Overigens is er voor de deur van het hotel ook een groot busstation, een tramhalte en staan er vaak enkele taxi's dus ook als je niet zo graag wandelt kan je hier nog steeds prima verblijven!

• Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 28 mei 2017

Het hotel ligt op loopafstand van het centrum, kleine kamer maar zeker schoon en heerlijke bedden.
ontbijt wat minder brood erg taai , maar dag en nacht gratis koffie en thee.
Personeel vriendelijk en behulpzaam.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 6 april 2017 via mobiele applicatie

Het hotel is heel mooi en proper. De kamers zijn redelijk ruim en wordt goed proper gehouden. De airconditioning laat het wel een beetje afsteken maar dat is niet zo erg. We hadden mooi zicht op de donau en de universiteit van Budapest. Het is zeker een aanrader!

Verbleef: april 2017, reisde met vrienden