Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.930)
Beoordelingen filteren
1.930 resultaten
Waardering van reizigers
430
783
453
156
108
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
430
783
453
156
108
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.930 beoordelingen
6 oktober 2017 beoordeeld

Prima hotel in een rustig deel van Budapest. Helaas hebben wij ervaren dat een dame die weleens dienst had in de bar niet altijd vrolijk c.q. vriendelijk was vooral als men vroeg om vers geperst sinaasappelsap, jammer want bij de man en een wat meer gezette vrouw was de aandacht bijzonder goed. Ook ben ik niet helemaal tevreden met het Restaurant als je daar iets bestelt dan hebben ze het niet meer vreemd voor zo'n groot hotel ook vragen om een zoete tafelwijn schijnt belachelijk te zijn terwijl mijn vrouw en ik die 2 dagen daarvoor wel van een kelner hebben ontvangen.

  • Verbleef: september 2017, reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank Gerard d
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
31 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Spinnenwebben in de hoeken, water spoelt niet weg uit de wasbak, stop wel open gezet. Lampenkap stuk, spiegel badkamer stuk. Vloerbedekking vuil. Toiletten lobby vies niet schoon gemaakt, hele dag niet. Nee sorry geen mercure meer voor mij

Verbleef: juli 2017, reisde voor zaken
1  Bedank Hansv3115
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Aniko N, Manager van Mercure Budapest Buda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 augustus 2017
Google-vertaling

Sehr geehrter Herr Hans V,

wir danken Ihnen vielmals, dass Sie sich nach Ihrem Aufenthalt im Mercure Budapest Buda die Zeit genommen haben, uns zu schreiben, und bedauern zutiefst, dass die erbrachten Serviceleistungen Ihren Erwartungen nicht entsprochen haben. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitten wir Sie vielmals um Entschuldigung.

Die Hotels der Marke Mercure setzen alles daran, um Ihnen bei jedem Ihrer Aufenthalte eine optimale Servicequalität anzubieten. Ihre Meinung ist für uns daher von größtem Interesse.
Darüber hinaus dürfen wir Ihnen versichern, dass die notwendigen Maßnahmen ergriffen werden, um die Qualität der benannten Serviceleistungen nachhaltig zu verbessern.

Haben Sie nochmals vielen Dank für Ihre Anmerkungen. Wir hoffen, Ihr Vertrauen bei einer Ihrer nächsten Übernachtungen wiederzugewinnen, und würden uns freuen, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

Mit herzlichen Grüßen
Ms. Anikó Nagy
Hoteldirektorin

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Om niet te negatief te zijn eerst enkele positieve punten, goed personeel en opzich mooie kamer(enigszins "outdate" maar prima bed) zat aan de achterzijde dus uitzicht op treinstation.
Eerste dag overdag prima WiFi maar na 18.00 wordt het drukker en wordt het erg traag.
De eerst ochtend geen warm water!
Er vervelend als je van warm douchen houd. Tweede avond wederom geen of trage WiFi.
Ontbijt was prima genoeg keuze.

Mijn eind beoordeling zit tussen 2-3 in maar de koude douch gaaf de doorslag naar 2.

Verbleef: juni 2017, reisde voor zaken
Bedank Niels P
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Aniko N, Manager van Mercure Budapest Buda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juli 2017
Google-vertaling

Dear Niels P,

Thank you for taking the time to share with us your experience at the Mercure Budapest Buda.
I am happy that you were satisfied with the service, room and breakfast choice.
Please note that regarding the FREE wifi, we are working on to extend the capacity of the bandwidth soon (it is really high at the moment but there is always place for improvement) and I hope you can explore it during your next stay.
I am sorry that your experience did not meet your full expectations in terms of hot water. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.
It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.
Sincerely Yours,
Marton Ovary
Deputy Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
1 juni 2017 beoordeeld

De ontvangst bij de receptie was vriendelijk en het inchecken ging snel, mede omdat dit via internet al mogelijk was. De kamer was netjes. De badkamer was schoon en het bed was netjes opgemaakt. Tijdens het verblijf bleef alles goed verzorgd. Het ontbijt was goed en er was een ruime keus. Voor mijn Japanse vrouw was het een aangename verrassing dat er een Japans tv kanaal was te zien op de tv. Op de website kan iets beter worden aangegeven hoe je met openbaar vervoer naar het hotel kan komen.

  • Verbleef: mei 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank 696willemk
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Aniko N, Manager van Mercure Budapest Buda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 juni 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Budapest Buda.
We very much appreciate your positive comments regarding your stay.
I have shared your comments with the team, so that they are aware of their contribution in helping to satisfy you and meet your expectations.

Positive feedback from satisfied clients is our greatest reward - thank you.

We look forward to welcoming you again at Mercure Budapest Buda.

Sincerely,
Ms. Anikó Nagy
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
3 maart 2017 beoordeeld

Ruime kamer, met groot bed en bureau, nette badkamer met douche. Alleen een wat te hard matras op het bed. Goed ontbijt, alleen wat te kleine ruimte zeker als er een groep reizigers is. en dze zin alleen om de 200 tekens vol te maken

  • Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank eha49
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Aniko N, Manager van Mercure Budapest Buda, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 maart 2017
Google-vertaling

Dear Guest,
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Budapest Buda.
We very much appreciate your positive comments regarding your stay.
I have shared your comments with the team, so that they are aware of their contribution in helping to satisfy you and meet your expectations.

Positive feedback from satisfied clients is our greatest reward - thank you.

We look forward to welcoming you again at Mercure Budapest Buda.

Sincerely,
Ms. Aniko Nagy
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken