“good price, good hotel!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 10 websites!
Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel
Beoordeeld als nr. 14 van 336 hotels in Boedapest
25 augustus 2017 beoordeeld

Het hotel is centraal gelegen, vlakbij een metrostation. Het hart van de stad is op wandelafstand.
Mijn kamer was aan de straatkant (312), en toch had ik hier 's nachts geen last van. Het is een rustig hotel. De kamer is volledig uitgerust, met gevulde minibar, gratis water, badproducten,...
Het ontbijt is uitgebreid en lekker, al is de ontbijtruimte niet meteen gezellig.
Wat ik miste is een buitenruimte om even te relaxen.
Voor de prijs die ik betaalde, vond ik het zeer goed!

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde met vrienden

24 augustus 2017 beoordeeld

Dit hotel zorgt ervoor dat je als gast op nummer 1 staat. Ik verblijf veel in hotels, en de attentie van het personeel is de herinnering die bij blijft, en hier weten ze dat heel goed te doen. Het voelt bijna alsof ze je kennen. Daarnaast is het ontbijt subliem. Dit is voor mij onderhand toch een kenmerk van alle Mgallery hotels geworden. Net als de perfecte bedden trouwens. Een klein probleem werd vakkundig opgelost. Zonder enige discussie kreeg ik een andere kamer, terwijl het echt een haast niet noemenswaardig ongemak was..

• Verbleef: Augustus, 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Zoltan K, Rooms Division Manager van Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

Dear Paul G,

Thank you so much for the compliments. We were really happy to see, that you had a good time at the Hotel Nemzeti. I sincerely hope, that we will have a chance to see you back here soon!

Best regards,

15 juni 2017 beoordeeld

• Verbleef: Juni, 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Zoltan K, Rooms Division Manager van Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

13 april 2017 beoordeeld

Wij zijn hier 5 dagen geweest en het is perfect bevallen. Kamer was zeer schoon en werd iedere dag netjes schoongemaakt. Het ontbijt is uitstekend, mijn complimenten gaan uit naar Reka, de vrouwelijke serveerster! De lobby bar was iedere avond redelijk druk en wij werden geholpen door Zita Orban die onze glazen netjes vol hield, ook zij verdiend een compliment! De vragen die wij hadden over de stad werden netjes beantwoord door de receptie. Kortom, een geweldig verblijf in dit prachtige hotel! Hartelijk dank hiervoor! Wij komen zeker nog eens terug!

• Verbleef: April, 2017, reisde met vrienden
TimeaBalzer, General Manager van Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2017

Dear Ernst, I am very glad that your experience has been truly Memorable in the MGallery by Sofitel Budapest. Thank you very much for having shared such a magnifique stay. We have shared your review among our team, especially to Reka and Zita who were extremely happy for you. I hope we can welcome you again in our hotel. Kind regards, Timea Balzer General Manager

16 december 2016 beoordeeld

• Verbleef: December, 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Zoltan K, Rooms Division Manager van Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2016

29 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

uitzonderlijk vriendelijk, beste ontbijtbuffet en "My bed" is zalig om in te slapen! Als Accor member kreeg ik zelfs een update naar een junior suite: Memorable! Openbaar vervoer voor de deur, Ik ga zeker terug!

Verbleef: November, 2016, reisde alleen
Zoltan K, Rooms Division Manager van Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2016

Dear Hoang Minh Lai,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Nemzeti Budapest Mgallery by Sofitel.
It is always a pleasure to receive positive feedback.

Sincerely,

21 november 2016 beoordeeld

Wij zijn net terug van een verblijf in dit hotel en eerlijk gezegd ik weet niet waar ik over zou kunnen klagen . Het hotel op zijn eigen is een prachtig pand waar geschiedenis en hedendaags comfort perfect samenvloeien . Het ontbijt is groot en wrd constant aangevuld. We hebben hier 1 keer in de avond gegeten en ook dit was in orde voor een niet zo dure prijs . Het meest overweldigende was het personeel , niet is te veel. Je vraagt iets en het komt direct in orde . Duimen omhoog voor de vriendelijke barman . Geweldig verblijf !

• Verbleef: November, 2016, reisde met een partner
Zoltan K, Rooms Division Manager van Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 december 2016

Dear Joren S,

Thank you so much for the excellent review! I was really happy to see that you had such a great experience! I hope we will have a chance to welcome you back soon!

Best regards,

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Boedapest bekeken
Hotel Palazzo Zichy
Bohem Art Hotel
nr. 15 van 336 in Boedapest
2.575 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel

Adres: Jozsef Korut 4, Boedapest 1088, Hongarije
Locatie: Hongarije > Centraal-Hongarije > Boedapest
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Roomservice Suites Rolstoeltoegang
Stijl hotel:
Nr. 6 romantisch hotel in Boedapest
Nr. 11 familiehotel in Boedapest
Nr. 13 luxe hotel in Boedapest
Nr. 17 zakenhotel in Boedapest
Prijsklasse: € 91 - € 213 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:4 ster(ren) — Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel 4*
Aantal kamers: 80
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Hotels.com, Booking.com, Expedia, TripOnline SA, 5viajes2012 S.L., Accorhotels.com en HotelQuickly, dus je kunt je reserveringen bij Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Mercure Budapest Nemzeti Hotel Budapest
Accor Budapest Nemzeti

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?