Boek nu, betaal bij aankomst
  • Inclusief ontbijt
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Zwembad
easyHotel Budapest Oktogon(Boedapest)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
Hilton Budapest(Boedapest)
  • Restaurant
  • Bar/lounge
24 augustus 2017 beoordeeld

Dit hotel zorgt ervoor dat je als gast op nummer 1 staat. Ik verblijf veel in hotels, en de attentie van het personeel is de herinnering die bij blijft, en hier weten ze dat heel goed te doen. Het voelt bijna alsof ze je kennen. Daarnaast is het ontbijt subliem. Dit is voor mij onderhand toch een kenmerk van alle Mgallery hotels geworden. Net als de perfecte bedden trouwens. Een klein probleem werd vakkundig opgelost. Zonder enige discussie kreeg ik een andere kamer, terwijl het echt een haast niet noemenswaardig ongemak was..

• Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Zoltan K, Rooms Division Manager van Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 29 augustus 2017

Dear Paul G,

Thank you so much for the compliments. We were really happy to see, that you had a good time at the Hotel Nemzeti. I sincerely hope, that we will have a chance to see you back here soon!

Best regards,

15 juni 2017 beoordeeld

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Zoltan K, Rooms Division Manager van Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 juni 2017

13 april 2017 beoordeeld

Wij zijn hier 5 dagen geweest en het is perfect bevallen. Kamer was zeer schoon en werd iedere dag netjes schoongemaakt. Het ontbijt is uitstekend, mijn complimenten gaan uit naar Reka, de vrouwelijke serveerster! De lobby bar was iedere avond redelijk druk en wij werden geholpen door Zita Orban die onze glazen netjes vol hield, ook zij verdiend een compliment! De vragen die wij hadden over de stad werden netjes beantwoord door de receptie. Kortom, een geweldig verblijf in dit prachtige hotel! Hartelijk dank hiervoor! Wij komen zeker nog eens terug!

• Verbleef: april 2017, reisde met vrienden
TimeaBalzer, General Manager van Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2017

Dear Ernst, I am very glad that your experience has been truly Memorable in the MGallery by Sofitel Budapest. Thank you very much for having shared such a magnifique stay. We have shared your review among our team, especially to Reka and Zita who were extremely happy for you. I hope we can welcome you again in our hotel. Kind regards, Timea Balzer General Manager

16 december 2016 beoordeeld

• Verbleef: december 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Zoltan K, Rooms Division Manager van Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 december 2016

29 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

uitzonderlijk vriendelijk, beste ontbijtbuffet en "My bed" is zalig om in te slapen! Als Accor member kreeg ik zelfs een update naar een junior suite: Memorable! Openbaar vervoer voor de deur, Ik ga zeker terug!

Verbleef: november 2016, reisde alleen
Zoltan K, Rooms Division Manager van Hotel Nemzeti Budapest - MGallery by Sofitel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 december 2016

Dear Hoang Minh Lai,

We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Nemzeti Budapest Mgallery by Sofitel.
It is always a pleasure to receive positive feedback.

Sincerely,