Beoordeeld op 3 oktober 2017

Wij bezochten dit hotel tijdes een Grand Chapitre van de Chaine des Rotisseurs. De centrale ligging is uitstekend, vlakbij de winkelstraten en de Donau, Restaurant Nobu is aan te raden, de service is uitstekend, de kamer zijn ruim en klassiek ingericht, kortom, niets aan te merken op dit uitstekende 5-sterren hotel.

Datum van verblijf: oktober 2017
BudapestTeam, Manager van Kempinski Hotel Corvinus Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2017

Dear Cre5,
Thank you for your great review. We are happy that you liked our location as well as our dining facilities and the service.
We remain at your disposal and wish to see you soon for another great gastronomic experience.
With best regards,
Istvan Kovacs
Hotel Manager

Beoordeeld op 21 juni 2017 via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst
Kamer prima tegen adequate prijs
Ontbijt super, veel keuze en heerlijke koffie
Spa vonden we aan de kleine kant
Behulpzaam personeel
Douche is gemaakt voor kleine mensen.....
Het bed is aan de harde kant.....kussens en dekbed zijn heerlijk

Datum van verblijf: juni 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 7 januari 2017

Jaarwisseling geboekt via een KLM aanbieding, dus inclusief vlucht. We wisten eigenlijk niet hoe en of de jaarwisseling uitgebreid wordt gevierd in Hongarije.
Na een fikse vertraging vanwege de mist lagen we 's morgens even na vier uur in ons bed. De kamer had alles wat je van een Kempinskikamer mag verwachten. Wel aan de kleine kant en de badkamer gedateerd.
Bij navraag bleek er niets speciaals te gebeuren in het hotel op oudejaarsavond, waren de hotelrestaurants volgeboekt en werden we doorverwezen naar een restaurant elders. Ook daar waren we om half elf klaar en zijn we terug gegaan naar het hotel. Ons was verteld dat er niets gebeurt in Boedapest, maar er werd volop vuurwerk verkocht op de hoeken van de straten. Gelukkig was er nog plaats in de huiskamer van het hotel waar wat ongemakkelijke banken en stoelen staan. De consumpties zijn erg duur en worden nog eens extra belast met servicekosten. Hetzelfde geldt voor de ontbijten. Er is niets op aan te merken, alles wat je bedenkt is er, maar € 32 pp per ontbijt hebben wij nog nooit eerder betaald in welk luxe hotel dan ook. Het hotel ligt heel goed centraal om allerlei bezienswaardigheden te bezoeken.

Kamertip: Kamer met uitzicht op de st.stephan's basiliek; misschien niet het rustigst maar met gesloten geluiddicht raam merk je daar niets van.
Datum van verblijf: december 2016
BudapestTeam, Manager van Kempinski Hotel Corvinus Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 januari 2017

Dear Marian M,
Thank you for taking the time to tell us about your stay at Kempinski Corvinus Budapest.
It was a pleasure reading that you liked our location.
On the other hand we regret that we failed to inform you properly about the different breakfast options within the hotel. According to their preferences, our guests may choose from buffet, continental, and in-room dining breakfast and we have our ÉS Deli in the Lobby serving gourmet sandwiches and pastries.
We appreciate your feedback as it provides us with information that is helpful in identifying those areas of opportunity we may be overlooking. We look forward to welcoming you to Kempinski Hotel Corvinus on your upcoming stay.
Best regards,
Your Kempinski Budapest Team

Beoordeeld op 2 januari 2017

Ik heb hier een paar dagen overnacht,ik heb geprobeerd om heel kritisch te zijn voor een verslag op TripAdvisor.
Over het algemeen scoort het hotel heel erg goed!
Hele goede service,bij een klacht werd er meteen een onderzoek ingezet en gelijk verholpen.
Ook andere vragen werd je goed geholpen.
Je bed word als je het wilt 2x per dag opgemaakt,met een gratig flesje drinken.
En ook kreeg ik een gratis upgrade zoals beloofd was op (Expedia).
De kamers vond ik netje verzorgen,maar ook de inrichting was goed.
Ik moet wel zeggen het kluisje is niet groot een macbook 13inch past er maar net in.
De spa&fitness zag er goed uit, verzorging was ook goed steeds 1 a 2 personeelsleden die je vriendelijk je begroeten en je vragen beantwoorden.
Ik liep met me straatschoenen naar binnen en ik werd tegen gehouden om me schoenen in te pakken met plastic,terecht!
De locatie is ook perfect veel winkels en eettentjes in de buurt,en een kerstmarkt achter het hotel.
Het hotel vond ik niet gehorig,Ik heb er een goede nachtrust gehad.
Het ontbijt heb ik niet op,dat komt vanwege de stevige prijs,Ik heb wel een sandwich en koffie en thee op dat was een redelijke prijs maar het was erg lekker.
Wat betreft de prijs en verhouding van het hotel,vond ik dit niet overdreven duur.
Ik zou zeker weer voor Kempinski kiezen.

Kamertip: Vraag een hotel kamer die aan het einde van de gang ligt het ligt rustiger en je kan ook meer zien
Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 21 oktober 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is heel mooi en luxe. Kamers heel netjes en faciliteiten ook erg mooi. De ligging van het hotel is perfect in het centrum en alles mooi bereikbaar. Slechts 30 min vanaf de luchthaven. Ontbijt zeer uitgebreid en gastvrij. Prijs is wel vrij hoog maar past bij kwaliteit.

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde voor zaken