“Geweldig hotel! Super locatie!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 11 websites!
Kempinski Hotel Corvinus Budapest
Beoordeeld als nr. 25 van 336 hotels in Boedapest
3 oktober 2017 beoordeeld

Wij bezochten dit hotel tijdes een Grand Chapitre van de Chaine des Rotisseurs. De centrale ligging is uitstekend, vlakbij de winkelstraten en de Donau, Restaurant Nobu is aan te raden, de service is uitstekend, de kamer zijn ruim en klassiek ingericht, kortom, niets aan te merken op dit uitstekende 5-sterren hotel.

Verbleef: Oktober, 2017
BudapestTeam, Manager van Kempinski Hotel Corvinus Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 oktober 2017

Dear Cre5,
Thank you for your great review. We are happy that you liked our location as well as our dining facilities and the service.
We remain at your disposal and wish to see you soon for another great gastronomic experience.
With best regards,
Istvan Kovacs
Hotel Manager

21 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke ontvangst
Kamer prima tegen adequate prijs
Ontbijt super, veel keuze en heerlijke koffie
Spa vonden we aan de kleine kant
Behulpzaam personeel
Douche is gemaakt voor kleine mensen.....
Het bed is aan de harde kant.....kussens en dekbed zijn heerlijk

Verbleef: Juni, 2017, reisde voor zaken
7 januari 2017 beoordeeld

Jaarwisseling geboekt via een KLM aanbieding, dus inclusief vlucht. We wisten eigenlijk niet hoe en of de jaarwisseling uitgebreid wordt gevierd in Hongarije.
Na een fikse vertraging vanwege de mist lagen we 's morgens even na vier uur in ons bed. De kamer had alles wat je van een Kempinskikamer mag verwachten. Wel aan de kleine kant en de badkamer gedateerd.
Bij navraag bleek er niets speciaals te gebeuren in het hotel op oudejaarsavond, waren de hotelrestaurants volgeboekt en werden we doorverwezen naar een restaurant elders. Ook daar waren we om half elf klaar en zijn we terug gegaan naar het hotel. Ons was verteld dat er niets gebeurt in Boedapest, maar er werd volop vuurwerk verkocht op de hoeken van de straten. Gelukkig was er nog plaats in de huiskamer van het hotel waar wat ongemakkelijke banken en stoelen staan. De consumpties zijn erg duur en worden nog eens extra belast met servicekosten. Hetzelfde geldt voor de ontbijten. Er is niets op aan te merken, alles wat je bedenkt is er, maar € 32 pp per ontbijt hebben wij nog nooit eerder betaald in welk luxe hotel dan ook. Het hotel ligt heel goed centraal om allerlei bezienswaardigheden te bezoeken.

Kamertip: Kamer met uitzicht op de st.stephan's basiliek; misschien niet het rustigst maar met gesloten ge ...
  • Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
BudapestTeam, Manager van Kempinski Hotel Corvinus Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2017

Dear Marian M,
Thank you for taking the time to tell us about your stay at Kempinski Corvinus Budapest.
It was a pleasure reading that you liked our location.
On the other hand we regret that we failed to inform you properly about the different breakfast options within the hotel. According to their preferences, our guests may choose from buffet, continental, and in-room dining breakfast and we have our ÉS Deli in the Lobby serving gourmet sandwiches and pastries.
We appreciate your feedback as it provides us with information that is helpful in identifying those areas of opportunity we may be overlooking. We look forward to welcoming you to Kempinski Hotel Corvinus on your upcoming stay.
Best regards,
Your Kempinski Budapest Team

2 januari 2017 beoordeeld

Ik heb hier een paar dagen overnacht,ik heb geprobeerd om heel kritisch te zijn voor een verslag op TripAdvisor.
Over het algemeen scoort het hotel heel erg goed!
Hele goede service,bij een klacht werd er meteen een onderzoek ingezet en gelijk verholpen.
Ook andere vragen werd je goed geholpen.
Je bed word als je het wilt 2x per dag opgemaakt,met een gratig flesje drinken.
En ook kreeg ik een gratis upgrade zoals beloofd was op (Expedia).
De kamers vond ik netje verzorgen,maar ook de inrichting was goed.
Ik moet wel zeggen het kluisje is niet groot een macbook 13inch past er maar net in.
De spa&fitness zag er goed uit, verzorging was ook goed steeds 1 a 2 personeelsleden die je vriendelijk je begroeten en je vragen beantwoorden.
Ik liep met me straatschoenen naar binnen en ik werd tegen gehouden om me schoenen in te pakken met plastic,terecht!
De locatie is ook perfect veel winkels en eettentjes in de buurt,en een kerstmarkt achter het hotel.
Het hotel vond ik niet gehorig,Ik heb er een goede nachtrust gehad.
Het ontbijt heb ik niet op,dat komt vanwege de stevige prijs,Ik heb wel een sandwich en koffie en thee op dat was een redelijke prijs maar het was erg lekker.
Wat betreft de prijs en verhouding van het hotel,vond ik dit niet overdreven duur.
Ik zou zeker weer voor Kempinski kiezen.

Kamertip: Vraag een hotel kamer die aan het einde van de gang ligt het ligt rustiger en je kan ook meer zien
  • Verbleef: December, 2016, reisde alleen
21 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is heel mooi en luxe. Kamers heel netjes en faciliteiten ook erg mooi. De ligging van het hotel is perfect in het centrum en alles mooi bereikbaar. Slechts 30 min vanaf de luchthaven. Ontbijt zeer uitgebreid en gastvrij. Prijs is wel vrij hoog maar past bij kwaliteit.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde voor zaken
12 augustus 2016 beoordeeld

prachtig UITSTEKENDEligging heel centraal op éminuten van de markt Ruime kamer met alle comfort Zeer goed restaurant en goedkoop voor wat je krijgt Receptie bedienden zeer behulpzaamOok mogelijkheid om op het terras te ontbijten dat zeer trendy is

Kamertip: Alle kamers liggen even goed
  • Verbleef: September, 2015, reisde met een partner
4 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig hotel gelegen in t centrum van budapest. Ruime kamers, goede bedden en mooie badkamer. Goed restaurant, vriendelijk personeel en een mooie uitstraling. Budapest is een mooie stad, een fantastisch uitzicht over Pest vanaf Buda Castle.

Verbleef: Mei, 2016, reisde voor zaken
KempinskiBudapest, Manager van Kempinski Hotel Corvinus Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 juni 2016

Dear Herbonnete,
Thank you very much for choosing our hotel for your Budapest stay and that you highlighted our good location, the spacious room, the restaurant and the friendliness of our staff.
We are looking forward to the opportunity of welcoming you back at Kempinski Hotel Corvinus.
Best regards,
Your Kempinski Budapest Team

Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Boedapest bekeken
InterContinental Budapest
nr. 33 van 336 in Boedapest
3.176 beoordelingen
Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace
Prijzen weergeven

In Kempinski Hotel Corvinus Budapest geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Kempinski Hotel Corvinus Budapest

Adres: Erzsebet ter 7-8, Boedapest 1051, Hongarije
Telefoonnummer:
Locatie: Hongarije > Centraal-Hongarije > Boedapest > District V / Binnenstad
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad Rolstoeltoegang Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 25 van 336 hotels in Boedapest
Prijsklasse: € 130 - € 276 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Kempinski Hotel Corvinus Budapest 5*
Aantal kamers: 349
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, World Independent Hotel Promotion, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Kempinski Hotel Corvinus Budapest met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?