2 maart 2017 beoordeeld

Super mooi hotel met een heerlijke wellness (zwembad, thermale baden, sauna en ). Verder heerlijk eten in het restaurant en de bar. Schitterende kamers op een mooie locatie. Het centrum van de stad is makkelijk te bereiken via openbaar vervoer

• Verbleef: februari 2017, reisde voor zaken
ManagementBudapest, General Manager van The Aquincum Hotel Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 maart 2017

Dear Guest,

Thank you so much for your fantastic review, it was heartwarming to read your praising words and compliments. We do hope to have the pleasure of welcoming you back in the near future.

19 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een prachtig hotel, mooie kamer, uitstekende spa en wellness met veel mogelijkheden. De staff is vriendelijk en voorkomend en helpt waar kan. Het hotel heeft drie keer per dag een gratis shuttle service naar het parlementsgebouw.
Een aanrader voor mensen die cultuur, stad en wellness willen combineren!

Verbleef: januari 2017, reisde met vrienden
ManagementBudapest, General Manager van The Aquincum Hotel Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 februari 2017

Dear Guest,

Thank you for staying in our Hotel and for taking your time to write this detailed feedback.
We are delighted to read that you had an enjoyable experience, feedbacks like yours are our greatest reward! It's also great to see that our shuttle service earned your praise, we will continue to improve and implement new methods to help our guests explore our beautiful city.

Once again thank you for choosing us, and we hope that we can welcome you back again in the near future.

7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier via Travelbird 3 dagen geweest en we hebben het super naar onze zin gehad. Hotel ligt wel iets buiten het centrum, maar is met het openbaar vervoer makkelijk te bereiken. Metro-halte nagenoeg voor de deur. Koop gewoon een groepskaart voor al het openbaar vervoer en je komt echt overal voor een prikkie.
Echt een aanrader. Hotel is gewoon goed en schoon. En Boedapest is echt een prachtige stad.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner

Dear Guest,

We are delighted to read that you had an enjoyable experience and that you enjoyed our facilities and services. Budapest is indeed a beautiful city, we hope that we can welcome you back again in the near future, so you can fully explore every little place and experience our rich heritage.

Once again thank you for choosing us, and we hope that we can welcome you back again soon.

5 december 2016 beoordeeld

Een beetje afgelegen van het centrum en de bezienswaardigheden maar met openbaar vervoer (treintje Betthany ter) geraak je in een mum van tijd overal. In het hotel zijn tal van faciliteiten. Het eten is lekker, ontbijt is gevarieerd. Ergens merk je wel aan details dat het hotel stilaan wat ouder begint te worden, bijv. aan de kleinere details zoals kapot stopcontact etc. Of het 5 sterren waard is zoals het pretendeert... dan zal het toch een tandje moeten bijsteken, vind ik. Toch een aangenaam verblijf gehad voor een redelijke prijs.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
4 december 2016 beoordeeld

Laatste maal was in 1992 en nu weer in dit hotel. Mooie kamer, goed ingericht, prima ontbijtbuffet met zeer veel (gezonde) keus. Gratis WiFi en koffie of thee op kamer.

Kleine oneffenheden werden snel opgelost, Boarding pass printen prima geregeld.

Kamertip: Alle kamers lijken prima
  • Verbleef: december 2016, reisde voor zaken