“Heerlijk gegeten/top ober”

Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: District V / Binnenstad
25 december 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een indische maaltijd besloten we een dag later Hongaars te gaan eten. We kwamen aan bij Dubarry. We hadden een gezellige en vriendelijke ober die van een grapje hield. Ik 'baalde' van mijn kleine goulashsoep want het was heerlijk. Als hoofgerecht een heerlijk goulash stoofpotje gehad en als afsluiter nam ik de verkeerde keuze. Ik koos namelijk NIET voor de white chocolate en mijn vriendin wel. Ze maakte mij mooi lekker met dit dessert. Ik nam genoegen met Fransciska s cake. Echter kwam er bij aankomst in het hotel een verrassing, ze had met de ober overlegd om een extra toetje mee te nemen toen ik op het toilet was. Zooo wat heb ik nog even lekker lopen smullen van dit toetje, echt heeerlijk! Kortom, je betaalt hier zoals je leest wat meer en het is de moeite zeker waard. Gr Stefan uit Holland

Datum van bezoek: december 2018

16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze wandeling naast de Donau hebben we dit restaurant ontdekt. Het restaurant biedt de betere keuken aan. Kwalitatieve gerechten mooi gepresenteerd. Super vriendelijke bediening. Best vooraf reserveren.
Vooral een aanrader voor diner. Je hebt er 's avonds een prachtig uitzicht op het verlichte Buda!

Datum van bezoek: augustus 2018
18 juni 2018 beoordeeld

De ligging van dit restaurant aan de Donau is prachtig. Ga er een glaasje drinken om van het uitzicht te genieten, maar blijf vooral niet eten. De geboden ‘hongaarse keuken’ is duur en slecht.

Datum van bezoek: juni 2018
27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op onze eerste avond onderweg naar een ander restaurant, maar de lange wandeltocht bleek te koud. We zijn snel hier binnen gegaan en hebben heerlijk Hongaars gegeten. De goulash en paprika stew waren lekker. De Hongaarse wijn was redelijk duur en kon ons niet bekoren. Maat dat is natuurlijk een persoonlijke mening. Het eten was ongeveer 15€ pp. De wijn €20.

Datum van bezoek: november 2017
14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten. Bediening erg vriendelijk en romantisch ingericht restaurant met een mooi uitzicht. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Zeker een aanrader om te gaan eten.

Datum van bezoek: november 2017

Reizigers die Dubarry Restaurant bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Dubarry Restaurant geweest? Deel je ervaringen!