“Superlekker eten op een toplocatie. ”
Beoordeling van Dubarry Restaurant

Dubarry Restaurant
Geclassificeerd als nr. 121 van 3.858 Restaurants in Boedapest
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: District V / Binnenstad
16 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze wandeling naast de Donau hebben we dit restaurant ontdekt. Het restaurant biedt de betere keuken aan. Kwalitatieve gerechten mooi gepresenteerd. Super vriendelijke bediening. Best vooraf reserveren.
Vooral een aanrader voor diner. Je hebt er 's avonds een prachtig uitzicht op het verlichte Buda!

Datum van bezoek: augustus 2018

18 juni 2018 beoordeeld

De ligging van dit restaurant aan de Donau is prachtig. Ga er een glaasje drinken om van het uitzicht te genieten, maar blijf vooral niet eten. De geboden ‘hongaarse keuken’ is duur en slecht.

Datum van bezoek: juni 2018
27 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren op onze eerste avond onderweg naar een ander restaurant, maar de lange wandeltocht bleek te koud. We zijn snel hier binnen gegaan en hebben heerlijk Hongaars gegeten. De goulash en paprika stew waren lekker. De Hongaarse wijn was redelijk duur en kon ons niet bekoren. Maat dat is natuurlijk een persoonlijke mening. Het eten was ongeveer 15€ pp. De wijn €20.

Datum van bezoek: november 2017
14 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Echt heerlijk gegeten. Bediening erg vriendelijk en romantisch ingericht restaurant met een mooi uitzicht. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Zeker een aanrader om te gaan eten.

Datum van bezoek: november 2017
5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste avond in Boedapest hebben we hier doorgebracht, omwille van de 'postkaart'-locatie. Het eten is traditioneel, lekker, de porties erg ruim. Je betaalt misschien net iets meer voor de locatie, maar de prijzen blijven erg redelijk.

Datum van bezoek: juli 2017

Reizigers die Dubarry Restaurant bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Dubarry Restaurant geweest? Deel je ervaringen!