“Prima eten op aangename locatie”
Beoordeling van Dubarry Restaurant

Dubarry Restaurant
Geclassificeerd als nr. 121 van 3.875 Restaurants in Boedapest
Geschikt voor: Mooi uitzicht
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Wijk: District V / Binnenstad
5 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze eerste avond in Boedapest hebben we hier doorgebracht, omwille van de 'postkaart'-locatie. Het eten is traditioneel, lekker, de porties erg ruim. Je betaalt misschien net iets meer voor de locatie, maar de prijzen blijven erg redelijk.

Datum van bezoek: juli 2017

10 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze stedentrip hier gaan eten. Vooraf prima goulashsoepje en verder twee hoofdgerechten, allebei van echt prima kwaliteit. We vonden het allebei lekker. Normale prijzen, gewoon prima verhouding. We raden zeker aan om hier aan te schuiven. Aardige bediening ook die prima engels spreken.

Datum van bezoek: juni 2017
12 mei 2017 beoordeeld

Een mooi terras aan de Donau. Heerlijke goulashsoep en een mooi stuk zalm gegeten. Vriendelijke bediening. Op de rekening wordt al fooi meegerekend en toen we zelf nog een fooi wilden geven werden we daarop gewezen. Zeer attent! Zeker een aanrader! Tip: Betaal met Forint ipv de Euro, de koers is gunstiger.

Datum van bezoek: mei 2017
20 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Via TripAdvisor hier beland. Veel gelezen over erg vriendelijke bediening en hier bleek niks van gelogen. Goed advies over de wijn (die overigens erg lekker was), tot het vragen of het geen probleem was dat het dessert taartje was omgevallen.
Eten was van prima kwaliteit, zeker in verhouding met de vriendelijke prijzen.

Datum van bezoek: april 2017
1 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg vriendelijke bediening, ober doet echt moeite voor zijn gasten. In het voorjaar heerlijk zitten in het zonnetje met uitzicht op Donau, trammetje en de Mateuskerk en burcht. Heerlijk relaxen, lekkere wijnen.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Dubarry Restaurant bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Dubarry Restaurant geweest? Deel je ervaringen!