Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
K+K Hotel Opera(Boedapest)
US$ 201
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
US$ 148
US$ 142
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Hilton Budapest(Boedapest)
US$ 151
US$ 130
Booking.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Restaurant
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 202 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

US$ 190
US$ 167
Agoda.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Inclusief ontbijt
US$ 103
Expedia.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
Corinthia Hotel Budapest(Boedapest)
US$ 182
US$ 173
Agoda.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 199 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

US$ 153
US$ 88
Trip.com
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Zwembad
Besparingsmelding! 30% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 30% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 125 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

Aquaworld Resort Budapest(Boedapest)
US$ 143
US$ 122
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 136 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

InterContinental Budapest(Boedapest)
US$ 212
US$ 176
Priceline
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Inclusief ontbijt
  • Zwembad
Besparingsmelding! 33% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 33% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 262 per nacht.

We analyseren de tarieven over een periode van 60 dagen en vergelijken jouw selectie met het gemiddelde tarief van vergelijkbare verblijven, zodat je zeker weet dat je de beste deal hebt.

US$ 112
TripAdvisor
Zie aanbieding
Certificaat van uitmuntendheid
  • Gratis wifi
  • Bar/lounge
Beoordelingen (2.126)
Beoordelingen filteren
2.126 resultaten
Waardering van reizigers
1.331
540
174
49
32
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
1.331
540
174
49
32
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 2.126 beoordelingen
6 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Helaas maakt dithotel het niet waar. Douches in beide kamers verstopt. Kamers niet schoon. Lawaai verkeer en bar tot 2 AM. Personeel spreekt slecht Engels. Libanees restaurant slecht met onvriendelijk personeel . Gym zijn drie toestellen in een gang. Massage en spa personeel waren goed. Volgende keer four seasons

Verbleef: juni 2017, reisde met familie
Bedank dutchy23
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
EszterMorvay, Front Office Manager van Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 juni 2017
Google-vertaling

Dear dutchy23,
First of all let me thank you for taking the time and review our hotel. Your valuable feedback on your recent stay is highly appreciated. Receiving positive and negative comments both help us tremendously to improve our service and facility and to make sure that the hotel is heading to the right direction. I am extremely disappointing that we failed in so many cases while you were staying with us. I have already shared your feedback with our management and as I mention in person last weekend the rooms did go through a detailed maintenance check after you departed to prevent incident like yours in the future. I truly hope that you will grant us another opportunity in the future to welcome you back in the Buddha-bar Hotel Budapest Klotild palace to provide you with the best hotel experience possible. If you decide to return to our property please do not hesitate to contact me directly, I would love to assist you with future reservations. Once again let me apologies for the inconvenience you have experienced while visiting us.
With kind regards,
Eszter Morvay
Front Office manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
16 december 2016 beoordeeld

Onthaal is niet klantvriendelijk.
Wat je hebt gereserveerd en bevestigd wordt niet geleverd.
Kamers zijn niet netjes.
Enorm veel geluid van het verkeer.
Bestaat de wellness wel?
Zwembad is een pool in de wellness.
Wissel nooit geld in dit hotel.
Ze zijn veel duurder dan banken.
Ik ga gewoonlijk altijd naar de Novotel Budapest Danube en zal dit ook blijven doen in de toekomst.
Dit hotel is zoals een boot zonder kapitein.
Geen woorden meer en vuil maken.
Er weg blijven is de leuze.

  • Verbleef: november 2016, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Michel E
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TamasFazekas, General Manager van Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 22 december 2016
Google-vertaling

Dear Michel E,

Thank you for taking the time to offer your feedback following your recent stay with the Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace. Please accept my sincere apologies that we failed to deliver the expected level of service and hotel experience. It is disappointing to hear that you did not experience our usual high standard of service during your stay. I would like to look into this further personally, if you would be so kind to email me at tamas.fazekas@buddhabarhotel.hu with your details.
Looking forward to hearing from you soon.

Kind Regards,

Tamás Fazekas
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
24 november 2016 beoordeeld

We hadden eerst gekozen voor de Gresham en toen geswitched naar de Buddha bar hotel.
Dat was duidelijk een fout.
In dit hotel ontbreekt management op elk niveau, geen controle over de netheid van de kamers met als gevolg schimmel in de douche en een douche die constant overloopt. Vuile hoeken en kanten in de kamer, raam en sluitwerk zijn van mindere kwaliteit de auto's rijden als het waren door je slaapkamer en dat op de derde verdieping, heel veel straat lawaaie dus door slechte isolatie.
De receptie een ramp we boekte en suite het hotel bood een upgrade aan voor een corner suite inclusief ontbijt extra 145 €. We aanvaarden en bevestigen per mail.
Bij aankomst groot probleem we hadden geen recht op gratis ontbijt want we hadden via booking com geboekt !!!! Dit terwijl het hotel dit ons zelf heeft voorgesteld ?????
Deze hele grap duurde een 45 minuten wat ruzie onder het personeel zonder een woord uitleg aan ons wat er gaande was.
Dan schrijt het hotel dat ze de beste wisselkoersen geeft, wij wisselen in het hotel wat blijkt ze zijn 15 % duurder dan visa en western union, als ik hen dat dan vertel, geen reactie of excuses.
De vrouwen willen naar de welness er is dus eigenlijk geen welness men moet mensen van buitenaf oproepen en die kunnen dan niet.
Een grote knoeiboel heel dit hotel

Verbleef: november 2016, reisde met een partner
4  Bedank Mineera
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
TamasFazekas, Ügyvezető igazgató van Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 november 2016
Google-vertaling

Dear Mineera,

First and foremost thank you very much for your time and efforts to share your experiences about your recent stay with us.
I am sorry to hear that this time we did not succeed to live up to your refined expectations. Let me apologize for any issues you have had with the quality of the cleaning service, and please be rest assured that the points mentioned in your review are not meeting to our standards. On our daily stand up meetings with the Housekeeping Department we have shared the critical points with our cleaning staff in order to immediately improve on their service.
Furthermore our Front Desk Manager was informed about your less positive arrival experience, the issue was deeply investigated and shared with the entire Front Desk Team. I am truly sorry that you had to face such difficulties at the beginning of your stay and we completely agree with your frustration. Based on your pre-arrival e-mail conversation, 130 € supplement / night was confirmed including the breakfast for the upgrade to our unique Grand Corner Suite. Due to an administrational mistake the breakfast was not properly set in our system, however after a short discussion with our Reservation Office the issue was quickly clarified and the breakfast was provided including the previously confirmed rate.
As all 5 star hotels in the city we are also offering a money exchange service 24 hours/ day, the service is communicated on all of our public information forums: websites, concierge letters, however we do not advertise our money exchange service as the “best exchange rates” in the city. The official exchange rates are clearly published on the display placed at the hotel reception so guests can easily decide whether choosing the hotels’ exchange or to switch for an alternate option for changing their currency in the city.
After receiving numerous positive feedbacks about the exceptional quality and insulation of our windows, I was surprised to read your concerns. The Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace is situated in a historical building and was renovated in accordance with the strictest architectural requirements using triple insulated high quality wooden windows, ensuring a quiet ambiance for all Buddha-Bar guests in the heart of Budapest.
Our Buddhattitude Spa is very popular among our guests offering a wide range of facial & body treatments, manicure and pedicure services. Hairdresser service is also available upon request in term of an on call service. I understand that you were not entirely satisfied that due to the high occupancy of our Spa we were not able to offer your partner a suitable appointment for a massage treatment and for a following hairdresser service.
Again, we really appreciate your sincerity in sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,

Tamás Fazekas
General Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
25 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na Parijs waren we helemaal weg van net buddhabar hotel concept. Boedapest is in alle opzichten een tegenvaller. De service is niet zo, het personeel praat slecht en is blij als je weer weggaat ipv je echt te helpen.
Locatie is goed, maar prijs/kwaliteit is uit proportie. De bar is leeg ook hier begrijpt het personeel je niet goed, jammer

Verbleef: oktober 2016, reisde met familie
Bedank Miranda N
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ZsofiaNador, Manager van Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Miranda N,

We appreciate your valuable time to share your candid feedback with us and first of all please take our apologies for any inconvenience you might had during your stay.
We are sorry to note that despite our continuous efforts, your experiences have not lived up to the high standards we set for ourselves. After receiving numerous positive feedbacks about the kind and professional service of our team I’m quite disappointed to read your opinion about your general impression. In order to investigate in details the mentioned issues and understand better the reasons of your comment, I would very much appreciate if you could share more details with me. I am waiting for your kind reply to the following e-mail address: zsofia.nador@buddhabarhotel.hu

With kind regrads

Zsófia Nádor
Rooms Division Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
14 oktober 2016 beoordeeld

Na aankomst in Budapest hier wat gedronken. De dame die het terras bediende had duidelijk niet haar avond. Bij het afrekenen probeerde ze ons vervolgens te tillen door te weinig wisselgeld terug te geven. Het is al opletten met de enorme bedragen in huf en niet oplettende euro gebruikers zijn dan makkelijk af te zetten. Wij zagen het wel en na een o sorry kregen we de rest van het wisselgeld

Verbleef: september 2016
Bedank 570.414.586
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
ZsofiaNador, Manager van Buddha-Bar Hotel Budapest Klotild Palace, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 oktober 2016
Google-vertaling

Dear 570414586,

Thank you very much for taking the time to share your feedback about your recent stay with us.
I am sorry to note that this time we did not have a chance to live up to your expectations neither with our attention nor with our services. I would like to apologize for any issues you have had with the settlement of your consumption. In order to understand better the reasons of your opinion I highly appreciate to share more details with us, as we could not fully identify the mentioned issue from the English translation of your comment.
Our General Manager Mr. Tamás Fazekas is waiting for your kind reply on the following e-mail: tamas.fazekas@buddhabarhotel.hu

Kind regards,

Zsófia Nádor
Rooms Division Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken