23 mei 2017 beoordeeld

Dit hotel is qua ligging fantastisch, centraal in Boedapest.

Het hotelmanagement biedt afhaalservice van het vlieveld. Per mail wordt aangegeven dat men een wagenpark heeft bestaand uit diverse BMW's en dat wij daar in luxe mee zouden worden opgehaald. De werkelijkheid bleek een anders, namelijk een oude Skoda Octavia. Dat was de eerste tegenvaller. hieronder een stukje uit de mail:
.....so if you would like we can send our Airport Transfer Service to pick you up from Airport, the driver will greet you on your arrival and take you to the Hotel, we have BMW 5,3 and 1 series in our fleet and also Van for bigger groups,.....

Aangekomen bij het hotel kwamen we erachter de airco niet werkte in de beide warme kamers. De behulpzame dame achter de balie wist dit noch in de ene noch in de andere kamer op te lossen waarop wij besloten het raam maar open te laten en het buitenlawaai voor lief te nemen. Dat was de tweede tegenvaller.

De prachtige foto's van het interieur zijn zeer gedateerd. De banken en de stoelen in de hal zijn erg vies. Ook op de kamers is meubilair te zien wat zeer bevlekt is. In een van onze kamers was de badkamer duidelijk een keer overstroomt want de parketvloer was krom en met parkerschroeven weer 'gefixt'. Erg jammer, deze derde tegenvaller.

In de beschrijving staat dat de mastercard wordt geaccepteerd. Bij vertrek wachte ons de verrassing dat we contant moesten afrekenen. De dichtsbijzijnde geldautomaat op zondagochtend rekent niet de meest gunstige koers dus dat was per kamer zo'n 50 euro extra. Ook kregen we geen enkele korting vanwege de te warme eerste nacht. De vierde tegenvaller.

Al met al een geen hotel wat wij aanraden. Het zou op zijn minst billijk zijn als we de helft van onze verblijfskosten terug zouden krijgen.

Veel gereisd maar nog niet in zoiets slechts gelogeerd.

• Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
28 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Centrale ligging. Rondom het hotel veel koffiezaakjes en restaurantjes. De grote winkelstraat om de hoek en uitgaansgelegenheden.

De uitgaansstraat zit wel vlakbij en omdat we het raam de eerste nacht open hadden was er wel wat lawaai.

Het bed in de slaapkamer is erg hard. Het bed in de woonkamer ligt beter.

De douche heeft een lekker harde straal en een apart bad. Nadeel is dat er maar 1 spiegel is alleen in de badkamer.

We konden gratis gebruik maken van de wellness (jacuzzi, zwembad, sauna en stoombad) en sportschool.

Bij de receptie zijn ze behulpzaam en meedenkend.

Verbleef: december 2016, reisde met een partner
4 december 2016 beoordeeld

Keurig hotel met sport/spa faciliteiten in hartje centrum. Sportfaciliteit was ook voor overig publiek toegankelijk. Badjassen en slippers extra te reserveren, alsmede toegangskaartjes voor een van de groote thermaalbaden van Budapest. Hierdoor niet in de rij hoeven staan.

We kregen een compleet appartement met alles erop en eraan, ( incl wasmachine).
Voldoende ontbijtkeuze.

Kamertip: Hogere verdieping geeft minder straat lawaai
  • Verbleef: december 2016, reisde met een partner
25 juli 2016 beoordeeld

De kamers zijn ruim en schoon met een goed gevulde minibar. De ligging is perfect tov divers high lights in de stad. Operahuis om de hoek. St Stephenbasiliek op 10 minuten lopen. Ontbijt is prima en ruim voldoende. Overal in hotel gratis wifi. lekker zwembad en grote fitnessruimte. Gewoon heel goed en lekker hotel!

Kamertip: Niet straatkant kijkt uit op stukje gras middenplaats. Functioneel maar niet opwindend
  • Verbleef: juli 2016, reisde met familie
9 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi hotel met een zeer Jetta kamer en badkamer. De wellness valt daarin tegen heel erg tegen. Het is een zwembad van 150cm diep en je kijkt vanuit de fitnesszaal zo het zwembad in.. Dus het is niet echt privé.. Het bubbelbad stinkt ook verschrikkelijk.. Maar over de kamer zijn wij zeer tevreden.

Verbleef: juni 2016