Iberostar Grand Hotel Budapest
  • Restaurant
US$ 135*
US$ 127*
  • Zwembad
easyHotel Budapest Oktogon(Boedapest)(Heel veel waar voor je geld!)
US$ 73*
  • Gratis parkeren
US$ 406*
Cancelon
25 juli 2017 beoordeeld

Het Iberostar hotel is een uitstekend hotel voor een citytrip in Budapest. De centrale ligging zorgt ervoor dat je de ganse stad perfect kunt bereiken. Het openbaar vervoer in Budapest is ook van goede kwaliteit. Het hotel is in een straat gelegen zonder doorgaand verkeer zodat het er ook rustig is. Op het plein voor het hotel was echter een muziekfestival bezig, zodat het er behoorlijk druk was. Wij hebben dankzij de uitstekende geluidisolatie geen hinder ondervonden. We werden vriendelijk ontvangen in de prachtige ontvangsthal. Het ontbijt was zoals je verwacht van zo een hotel: ruim en lekker. Eén klein minpuntje: een afspraak voor een massage kon door een misverstand niet doorgaan.

• Verbleef: mei 2017, reisde met familie
12 juni 2017 beoordeeld

Voor een 5 sterren hotel viel het ons toch wel wat tegen. De verzorging van onze kamer miste iedere dag toch wel iets. En de laatste avond hadden ze het zelfs gepresteerd om het bed op te maken met de instopstrook aan de bovenkant. De receptie was weggestopt in een klein hoekje wat problemen veroorzaakte als er meerdere mensen wilde in of uitchecken. Er waren ook maar 2 mensen aan de receptie.

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
19 februari 2017 beoordeeld

Het designhotel is weet perfect het authentieke karakter van het gebouw te combineren met een moderne look van bar en restaurant. Ook de kamers zijn prachtig met een luxueuze badkamer en een goed bed. Heerlijk geslapen en ook nog wat ontspannen in de sauna en stoombad. Heel vriendelijk personeel, dat me hielp toen mijn neus spontaan begon te bloeden. Lekker à la carte ontbijt met nog meer keuze aan ontbijtbuffet.

• Verbleef: januari 2017, reisde voor zaken
20 september 2016 beoordeeld

Last minute geboekt, dus niet eens zo prijzig. De verrassing was des te groter toen we arriveerden in dit luxueus, top notch hotel met alles erop en eraan. Ik voelde me als jonge student zelfs niet op mijn plaats, haha ;) De ligging is goed en rustig. De kamers zijn mooi en modern ingericht. De badkamer met een openstaand bad, vloerverwarming, inloopdouche is proper. Je wordt écht op je wenken bedient. Ik voelde me heel even, koning te rijk..

• Verbleef: oktober 2015, reisde met vrienden
16 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Ligging van hotel direct aan een straat vol cultuur en heerlijk eten.

Het hotel zelf is top notch.

We kregen koekjes en chocolaatjes. Elke dag weer wat anders. Bij aankomst een glaasje bubbels precies zoals wij gewend zijn van huis uit

Verbleef: september 2016, reisde met een partner