“Viel tegen”

Geclassificeerd als nr. 477 van 3.736 Restaurants in Boedapest
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: District I / Buda
30 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant ligt recht tegenover het Hilton Hotel en gezien de goede beoordelingen leek het mij een prima lokatie. Het voorgerecht Steak Tartaar en hoofdgerecht Lamschouder waren naar verwachting, niet slecht maar ook niet bijzonder. Het bedienend personeel daarentegen was bedroevend, restaurant was nagenoeg leeg maar het kostte moeite een drankje biertje te bestellen. Na de bestelling nog enkele keren aan verschillende obers moeten vragen waar het bleef, toen uiteindelijk na ca. 20 minuten het lang verwachtte drankje kwam. Bij het hoofdgerecht een rode wijn bestelt, in het glas zat ca. 80 cc, was snel leeg dus nog een glas, dezelfde ervaring. Helaas was ik alleen, dus het advies om niet per glas te bestellen maar neem een fles.
Tot slot adviseer ik dit restaurant niet te bezoeken, er zijn tal van betere met vriendelijker personeel in de directe omgeving.

Datum van bezoek: juni 2017

20 oktober 2016 beoordeeld

Dit restaurant is wel wat duurder maar de prijs zeker waard. De eend en zalm smaakten erg lekker. Een aanrader.

Datum van bezoek: oktober 2016
12 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een avondconcert in de Matthiaskerk wilden wij met vrienden gaan eten. De meeste restaurants gaven aan dat de keuken tot rond 21.30 open was. Zo niet bij Speiz waar men tot 23.00 uur kon bestellen. Aldus namen wij een tafel en het bleek een prima restaurant. Attente bediening, ruime menukaart en uitgebreide wijnkaart. Gezien het tijdstip sloegen wij het voorgerecht over. Wij bestelden het typisch Hongaarse gerecht paprikakip met een begeleidende Hongaarse wijn. Het eten en de wijn waren heerlijk. Toetje idem dito.
Kortom, goed adres als men op de burchtheuvel is.

Datum van bezoek: oktober 2016
24 september 2016 beoordeeld

Toevallig in dit restaurant terecht gekomen.

Het eten viel echt mee en ook de wijn die werd voorgesteld was erg lekker. Wijnkaart is trouwens erg uitgebreid. Goede bediening'

Datum van bezoek: september 2016
4 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon in het voorbijgaan gekozen en wat een vonst. Heerlijk gegeten. Mooie gerechten vers bereid en keurige porties precies goed.
Absoluut aan te raden.

Datum van bezoek: mei 2016

Reizigers die Var a Speiz bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Var a Speiz geweest? Deel je ervaringen!