“Uitstekend op alle gebied”
Beoordeling van ZONA Budapest

ZONA Budapest
Geclassificeerd als nr. 325 van 3.860 Restaurants in Boedapest
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Ontbijt, Diner, Reserveringen
Wijk: District I / Buda
17 april 2019 beoordeeld

Fantastische avond gehad. Super vriendelijke bediening, niets is hen teveel. Goede prijzen en absoluut waar voor je geld. Prachtige wijnen. 5, 6 7 of 8 euro per glas.
Zeer lekker eten, goede producten. Aangenaam interieur.

Datum van bezoek: april 2019
a_andras1, Közönségkapcsolati vezető van ZONA Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Thank you for your kind words! We are glad you enjoyed your night at ZONA.

3 december 2018 beoordeeld

Mijn vriend en ik zijn hier komen lunchen en we werden erg goed ontvangen. We kregen een vrij goedkoop lunchmenu aangeboden, terwijl dit normaal een prijziger restaurant is. Het eten was mooi gepresenteerd en de bediening was erg goed. De inrichting van het restaurant was ook erg tof en hebben er een lekkere wijn gedronken. De prijs-kwaliteit was dik oke en we zouden het restaurant zeker aanraden!

Datum van bezoek: februari 2018
28 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Pas toegekomen en zag dat dit restaurant vermeld werd on onze reisgids. Voor een 13 tal euro kan je een 3 gangenlunch nemen. Dit is zeker een aanrader! Voorgerecht en dessert waren ook nog eens heel mooi gepresenteerd.
Ook vriendelijk personeel dat tips geeft voor sightseeing (Waar leuke kerstmarktjes te vinden enzo).
Opgelet: de "fooi" staat al aangerekend op de rekening!

Datum van bezoek: november 2018
31 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine kaart. Niet veel plaats maar wel zeker de moeite! Wij bestelden zalm en kregen een prachtplaatje voor onze neus. Verrassende combinaties maakten deze lunch speciaal!

Datum van bezoek: oktober 2018
BudapestMark, Vendégkapcsolati vezető van ZONA Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 november 2018

Thank you for your kind words and honest feedback, it was a pleasure having you around!

20 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteravond hebben we heerlijk bij Zona gegeten. Het restaurant ziet er geweldig uit. Het eten en de wijn waren super en de bediening zeer vriendelijk en attent. Ook werd er live piano gespeeld, wat veel sfeer gaf. Wij zouden dit restaurant aan iedereen aanraden.

Datum van bezoek: oktober 2018
OliverT1342, Public Relations Manager van ZONA Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Thank you for your review. We're glad you enjoyed your time at ZONA, you are most welcome anytime.

Reizigers die ZONA Budapest bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In ZONA Budapest geweest? Deel je ervaringen!