12 mei 2018 beoordeeld

Zeer smaakvol ingericht hotel, met weliswaar eerder kleine kamers maar die zijn zeer mooi, alles wat nodig is is aanwezig, zeer goede bedden, zeer geluidsarm. Dit hotel ligt niet direct onmiddellijk in het stadscentrum maar na een wandeling van een 8-tal minuten door een parallelle verkeersvrije straat ben je zo in het centrum. De service van het personeel is geweldig. Dagelijks zeer nauwgezette poetsbeurt (stiekem getest :-)). Zeer vriendelijke ontvangst. Geweldige service bij het overvloedige ontbijt. Wij doen al jaren met dezelfde vrienden citytrips. Dit hotel staat met stip in onze top drie van alle hotels die we in Europa al bezocht hebben.

Kamertip: Wij logeerden op de eerste verdieping. Zeer goede kamers, niet echt groot maar ruim voldoende voor wanneer je op citytrip bent.
  • Verbleef: mei 2018, reisde met vrienden
29 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is een modern hotel gelegen in het centrum van Budapest. Naast de zeer goede ligging zijn het vriendelijke personeel, de nette kamers en het uitgebreide ontbijt zeker een voordeel bij dit hotel. Kortom, het is ideaal voor een citytrip in Boedapest!

Verbleef: december 2017, reisde met een partner
24 december 2017 beoordeeld

We waren aangenaam verrast dat onze kamer om 14.00 uur al beschikbaar was. De kamer was zeker groot genoeg. Er was een zetel, kast, frigo en tv in het eerste deel. Een badkamer in het tweede deel. En tot slot het bed met opnieuw een tv in het derde gedeelte.
Elke dag een flesje water was ideaal zodat we dit zelf niet meer moesten kopen.
Het ontbijt was ongelofelijk. Het beste ontbijt dat we ooit al gehad hebben en zeker voor deze prijs!!
Tussen 14.00 en 17.00 uur kan er gratis koffie en thee gedronken worden en liggen enkele versnaperingen.
De locatie van het hotel is ideaal. Dicht bij een metrolijn, tramhalte en verschillende bushaltes.
Prachtig hotel, prachtige ligging, Superfantastisch ontbijt. Als we ooit nog terugkeren naar Boedapest, dan kiezen we ongetwijfeld opnieuw voor dit hotel!!

Kamertip: De goedkoopste kamers geven uit op het binnenplein. Uitzicht niet ideaal, maar wel ideaal voor het geluid van de straat.
  • Verbleef: december 2017, reisde met familie
8 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt zeer dichtbij een leuke winkel straat, de Donau, de overdekte doodval, en op 30 minuten lopen van de kabelbaan naar het paleis, vissersbastion etc.

De kamers zijn goed, ontbijt is uitgebreid en de medewerkers zijn vriendelijk.

Zeker een aanrader!

Verbleef: november 2017, reisde met een partner
13 september 2017 beoordeeld

Hotel ideaal gelegen om Pest te verkennen vlak bij winkelstraat. Kamer klein met weinig bergruimte. Wel uitgerust met airco en koelkast. Die koelkast bezet een gedeelte van de kleerkast. Onze kamer gaf uit op de binnenkoer zodat we geen last hadden van lawaai. Flesje water van 1/2 liter pp per dag gratis. Ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en lekker maar tafels staan te dicht opeen. Parkeergarage op een kleine 100 meter. Prijs 20€ per nacht en cash in euro te betalen.

• Verbleef: augustus 2017, reisde met een partner