“Wel vriendelijk, maar niet het eten wat wij willen.”

Monarchia Old Restaurant & Pizzeria
Geclassificeerd als nr. 2.914 van 3.608 Restaurants in Boedapest
Keukens: Midden-Europees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Wijk: District V / Binnenstad
30 mei 2018 beoordeeld

Bier over ons heen plus n bord spaggeti, wel n excuus maar voor de rest geen genoegdoening. Al het eten was koud, we kregen geen nieuw. Dus in Nederland de kleren maar gelijk in de wasmachine.

12 mei 2018 beoordeeld

Nooit meegemaakt. Ik mag niet zeggen dat het eten echt slecht was, eigenlijk nog redelijk goed, maar de bediening... Verschrikkelijk!!!
De ober deed geen moeite om vriendelijk te zijn, leek dronken te zijn, schreef zo maar wat op toen we bestelden. De collega die de borden bracht wist niet voor welke tafel de borden waren. De gebrachte gerechten waren niet de bestelde gerechten. De rekening klopte helemaal niet. Ga in dezelfde straat beter naar 'Salt & Pepper'.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten is niet lekker, vlees is taai, koud en heeft geen smaak. Ook werden de gerechten niet tegelijke tijd geserveerd, waardoor ene helft al klaar was met eten voordat de rest hun eten kreeg. Geen aanrader en niet waar voor t geld.

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kaart lijkt leuk authentiek Hongaars eten aan de gezellige eetstraatjes. Hier erg slechte ervaring met onsmakelijk eten en waardeloze service. Ober die bord laat vallen waarmee glas drinken ook kapot gaat dat niet wordt vervangen maar wel op de rekening staat. De vegetarische plaat met 3 simpele aubergine stukjes. De goulash met een klein beetje vlees zonder smaak en vieze noodles dat werd verkocht als prachtig gerecht. Ga hier niet heen; zoveel andere leuke tentjes in dezelfde straat met wel (heel) goed eten

14 juli 2017 beoordeeld

gelokt met aantrekkelijke menu's en kortingen, maar zodra we zaten, was het wachten, wachten, wachten en dit voor een uur. Van de voorgestelde menu's was de helft niet beschikbaar. De "huiswijn" bleek zeer dure wijn te zijn (prijs werd niet vermeld). Het eten was matig, zowel qua kwaliteit als kwantiteit. De rekening viel dubbel zo groot uit als deze welke we de voorbije 10 dagen gewoon waren voor ongeveer dezelfde menu. Loop hier aub zo snel mogelijk voorbij

Reizigers die Monarchia Old Restaurant & Pizzeria bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Monarchia Old Restaurant & Pizzeria geweest? Deel je ervaringen!