“Gewoon een heel goed restaurant met een fijne sfeer”
Beoordeling van Ruben Restaurant

Ruben Restaurant
Geclassificeerd als nr. 171 van 3.678 Restaurants in Boedapest
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Grote groepen, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Diner, Lunch, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: District V / Binnenstad
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je in de buurt bent moet je hier zeker gaan eten. Prima eten en lekkere wijnen tegen een heel goede prijs. Laat anders je hotel of b&b reserveren voor je want het zit vaak vol.

2 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben hier 2 maal gegeten tijdens ons bezoek aan Boedapest. De eerste keer niet gereserveerd maar we waren op tijd en hadden een goede tafel tot 19:30. Zeker voor het geboden voedsel en wijn een zeer goede prijs van 66 euro en dat voor 4 personen. De dag erna ergens anders gegeten maar dat viel en dubbel in prijs dus gelijk maar even een reservering gemaakt voor onze laatste avond. Toen uitgebreid allemaal 3 gangen genomen en 1,5 liter heerlijke huiswijn genuttigd. Het eten was wederom erg goed zoals bv de krokant gebakken eendenpoot. Waren nu 86 euro kwijt. Fantastische prijs kwaliteit verhouding. Zou er zo weer heengaan. Tip betaal gewoon in Florinten met je bankpas dat scheelt je, zoals in heel Boedapest, veel geld.

8 januari 2018 beoordeeld

Wij konden zonder reservering terecht. Werden vriendelijk ontvangen door het personeel en uitermate vriendelijk bediend tijdens het eten.

Begonnen het diner beide met een Spicy beef goulash soup. Soep was goed op smaak alleen niet spicy. De stukjes beef waren vooral veel vet.
Als hoofdgerecht had ik de Rosé duck breast. Deze was niet rosé gebakken maar bijna helemaal doorbakken en daardoor ook lichtelijk droog geworden. Erg jammer want de smaak was top. Mijn tafelgenoot had beefsteak. Deze was erg mooi gebakken en smaakte ook uitstekend. Al met al gemiddeld gegeten.

12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk restaurant, spotgoedkoop, fantastische bediening! Je moet wel reserveren maar dat is zeker de moeite waard! I love Ruben!

22 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke bediening, fijne locatie en leuke indeling van het restaurant. Het eten vonden wij alleen niet speciaal genoeg. Het is prima uitgevoerd, mooi op het bord gelegd, maar de smaken zijn niet heel speciaal, de combinaties ervan komen niet echt tot leven, en er is geen gerecht bij gebleven. Jammer, want qua prijs is het hier vrij goedkoop, dus qua prijs / kwaliteit niet eens zo slecht. Toch zouden we hier niet terug gaan.

Reizigers die Ruben Restaurant bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Ruben Restaurant geweest? Deel je ervaringen!