“Goede stiek!”

Geclassificeerd als nr. 33 van 4.013 Restaurants in Boedapest
Wijk: District V / Binnenstad
Wijk: District V / Binnenstad
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Grote porties, flinke stieks! Voor de mannen van staal en de proteïne goeroes, echt een aanrader! Ook de bediening (Anna) kon onze spastische Hollanders goed dulden. Meatology is the place to be .

Datum van bezoek: september 2019

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel lekker gegeten. En een zeer goed stukje vlees. Goede en sociale bediening. Zeker een aanrader voor een vlees liefhebber

Datum van bezoek: augustus 2019
9 augustus 2019 beoordeeld

Hier geluncht in centrum van Budapest. Bediening vriendelijk en snel, kaart met verschillende burgers maar ook salades, diverse soorten bier. Burgers waren smakelijk, salade ook. Ruim voldoende zitplaatsen, met airco binnen.

Prijs gemiddeld, 4x drankje en 4x maaltijd EUR 50, service charge eindelijk niet eens automatisch toegevoegd

31 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gehoopt op een echt goede burger gezien de reviews, maar wat we kregen was een matige, zeer vette en half rauwe hamburger. Heeft ons nog twee dagen op de maag gelegen. Jammer!

24 juli 2019 beoordeeld

Erg lekker gegeten. Balazs wist ons goed te helpen en kon goed in het engels uitleggen wat lekker was. Zeker een aanrader! Prijs kwaliteit verhouding is enorm goed.

Reizigers die Meatology Budapest 2.0 bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Meatology Budapest 2.0 geweest? Deel je ervaringen!