Expo Congress Hotel
  • Gratis parkeren
K+K Hotel Opera(Boedapest)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 29% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 29% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 139 per nacht.

Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 151 per nacht.

• Bar/lounge
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 35% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 35% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 158 per nacht.

• Roomservice
Besparingsmelding! 13% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 13% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 159 per nacht.

Bo18 Hotel Superior(Boedapest)
  • Roomservice
easyHotel Budapest Oktogon(Boedapest)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Gratis internet
14 maart 2017 beoordeeld

Perfecte ontvangst niettegenstaande wat mislopen was bij reservatie. Die was niet doorgegeven. Vlugge oplossing. De kamer was heel goed. We hadden een kamer op 11de verdieping en wat last van loopband van verdiep boven ons zeker als er om 7u iemand gaat trainen. Heel beperkt tv programma maar niet echt nodig. Kwartier stappen naar metrostation en dan 10 minuten metro. Heel vlotte verbinding.
Een aanrader als je buiten het centrum wilt verblijven.

• Verbleef: maart 2017, reisde alleen
12 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een goed hotel voor een geringe prijs. De kamers zijn netjes, knappe ruime douche. De tv is wel erg klein, maar maak daar zelf geen gebruik van, dus voor mij niet van toepassing. Ontbijt is prima en meer dan genoeg. Kan het zeker aanraden.

Verbleef: maart 2017, reisde voor zaken
14 februari 2017 beoordeeld

Mooi, schoon en verzorgd hotel. Aardig behulpzaam personeel en 95% sprak Engels (wat je nog steeds niet altijd ziet in business hotels)

Het ligt in een rustige omgeving (niet heel mooi) en het ligt 10 minuten rechtdoor lopen van het metro station. Zeker een hotel om weer te boeken als we terug gaan.

• Verbleef: november 2016, reisde met een partner
14 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Behoorlijk buiten het centrum en ongeveer een 15 wandelen naar de metro. Dat is goed te doen. Bij aankomst ontvangen door een norse JULIA.
We waren te vroeg, moesten 2 uur wachten. Of 25 euro bij betalen. Een Nederlands stel kwam 5 min. later die door haar collega wél goed en uitgebreid werd geholpen.
Dus wij probeerde nogmaals bij hem in te checken, met positief resultaat. Gelukkig ook aardige mensen hier.
Omgeving is wel troosteloos.
De stad BUDAPEST alles behalve. Nog nooit zoveel mooie gebouwen bij elkaar gezien. Het is mooier dat Parijs of Praag!

Zie de foto's

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
5 februari 2017 beoordeeld

als je niet opziet tegen een dik kwartier lopen naar de onvolprezen metro van B. is dit een goede keuze. Let wel: service is niet 4-sterren: in de ontbijtzaal wordt al ruim voor het einde driftig schoongemaakt, een kapotte koelkast wordt niet gerepareerd en dagelijks handdoeken verschonen wordt wel eens vergeten.

• Verbleef: februari 2017, reisde met familie