“Het beste Hongaars eten maar ook de eerste keer”
Beoordeling van Cafe Bouchon

Cafe Bouchon
Geclassificeerd als nr. 38 van 3.880 Restaurants in Boedapest
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Romantisch
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Lunch, Reserveringen
Wijk: Terézváros
23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekkere goulash met goedbedoelde huisgemaakte pasta (ga zo door dan redden jullie het wel) vriendelijke bediening dessert was lekker.

Datum van bezoek: februari 2018

17 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het restaurant geeft een Franse indruk in een art deco interieur. De garcons lopen druk stijfjes door de zaal. De gerechten zijn van hoog niveau, maar toch hadden we vervelende ervaringen. We moesten lang wachten op de hoofdschotel (in de hoop dat we veel zouden drinken?) En de maaltijd was erg bruin gebakken. Ik vond het aangebrand, maar daarover kunnen de meningen verschillen.

Datum van bezoek: februari 2018
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen op bonnefooi naar het restaurant op een maandag. We hadden een mooi tafeltje achterin. We kregen de kaart en wijnkaart. Eerst flesje water genomen en dat eten uitkiezen. Ze hebben een menu met en zonder wijn en a la carte. We namen de gevulde pancake vooraf. Die was wat droog van smaak vonden we, maar wel prima. Goede fles wijn portugese, prima wijntje. Voor het hoofdgerecht advies gevraagd, ik naam de eendeborst, echt lekker en mijn vrouw de goulash. Je kan daar ook iets ander bijvragen dan alleen de pasta.
De chef, lijkt op een engels mand, maar is Hongaar zegt hij, adviseerde me een heerlijke palenka, wel dubbele genomen.
Prima bediening!
Waren 61 euro kwijt, prima verhouding kwaliteit prijs

Datum van bezoek: september 2017
10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader. Zeer lekker eten, vriendelijke en aangename bediening zowel door het personeel als de eigenaar zelf.

Datum van bezoek: april 2017
24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader als je in de buurt bent. Vriendelijke bediening, voelden ons meteen welkom. Kaart en opties werden uitgebreid toegelicht. Diner was prima in orde, heerlijk zelfs.

Datum van bezoek: april 2017

Reizigers die Cafe Bouchon bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Cafe Bouchon geweest? Deel je ervaringen!