“Goed eten fantastische bediening”
Beoordeling van Cafe Bouchon

Cafe Bouchon
Geclassificeerd als nr. 40 van 3.875 Restaurants in Boedapest
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Terézváros
4 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen op bonnefooi naar het restaurant op een maandag. We hadden een mooi tafeltje achterin. We kregen de kaart en wijnkaart. Eerst flesje water genomen en dat eten uitkiezen. Ze hebben een menu met en zonder wijn en a la carte. We namen de gevulde pancake vooraf. Die was wat droog van smaak vonden we, maar wel prima. Goede fles wijn portugese, prima wijntje. Voor het hoofdgerecht advies gevraagd, ik naam de eendeborst, echt lekker en mijn vrouw de goulash. Je kan daar ook iets ander bijvragen dan alleen de pasta.
De chef, lijkt op een engels mand, maar is Hongaar zegt hij, adviseerde me een heerlijke palenka, wel dubbele genomen.
Prima bediening!
Waren 61 euro kwijt, prima verhouding kwaliteit prijs

Datum van bezoek: september 2017

10 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader. Zeer lekker eten, vriendelijke en aangename bediening zowel door het personeel als de eigenaar zelf.

Datum van bezoek: april 2017
24 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Aanrader als je in de buurt bent. Vriendelijke bediening, voelden ons meteen welkom. Kaart en opties werden uitgebreid toegelicht. Diner was prima in orde, heerlijk zelfs.

Datum van bezoek: april 2017
7 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Midden in het centrum van Budapest in een kleine zijstraat, niet makkelijk te vinden, ligt dit uitstekende sfeervolle restaurant. Voor Hongarije aan de hogere prijskant, maar de kwaliteit en de bediening waren uitstekend. De moeite van een stukje omlopen waard!

Datum van bezoek: december 2016
12 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ziet er van binnen gezellig uit, met super leuk personeel die weten waar ze over praten. Ook het eten was erg lekker en niet duur.

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Cafe Bouchon bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Cafe Bouchon geweest? Deel je ervaringen!