• Bar/lounge
  • Gratis parkeren
Agoda.com
  • Bar/lounge
InterContinental Budapest(Boedapest)
Boek nu, betaal bij aankomst
InterContinental
  • Inclusief ontbijt
Hilton Budapest(Boedapest)
  • Restaurant
Priceline
  • Inclusief ontbijt
easyHotel Budapest Oktogon(Boedapest)(Heel veel waar voor je geld!)
Priceline
  • Gratis internet
30 april 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij verbleven hier 4 dagen.
Heel goed verzorgt hotel met vriendelijk en zeer behulpzaam personeel.
Ontbijt was goed divers eten werd ter plekke klaar gemaakt zoals tosti gebakken of gekookt ei enz. ...
Kamer was schoon en mooi ingericht tv met Nederlandse zender (bvn).
Elke dag werd er schoongemaakt.
Makkelijk openbaar vervoer Door de metro naast de deur .
Zou heel zeker weer terug gaan.

Verbleef: april 2016, reisde met een partner
24 september 2015 beoordeeld

Zeer goed hostel, met een mooi uitzicht, centraal gelegen aan het Blaha luzja plein met supermarkt op minder dan 100meter afstand en dicht bij het centrum.
Voor een hostel wel aan de prijzige kant echter neigt de inrichting en kwaliteit ook meer naar een hotel dus heb dit niet zozeer als onterecht ervaren.
Zeer behulpzame receptie sprak goed engels.

Kamertip: Lift is aanwezig
  • Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
10 juli 2015 beoordeeld

Vorig jaar ook hier geweest. Vanwege de prijs en ligging toch weer voor dit hotel gekozen. Er is inmiddels nogal wat verbeterd. Vriendelijk personeel, schone kamer, goede wifi en netjes handdoeken en beddegoed vervangen.
Het ligt op 10 meter van de Metro-ingang en de opstapplaats voor bus en tram, midden in het centrum. Er werd nog verbouwd, maar daar hadden we geen last van.

Kamertip: We hadden weer een kamer aan de niet-straatzijde, daardoor totaal geen last van verkeerslawaai.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
26 oktober 2014 beoordeeld

Ik boekte dit hotel voor de locatie. De locatie was goed maar daar hadden wij niets aan.Toen wij daar aankwamen kregen wij een verhaal te horen over de lekkage en wij werden doorverwezen naar een ander hotel. Dit ander hotel lag veel verder weg van het centrum vandaan, had slechte bedden, kussens, wc en de deur kon niet op slot. Ik zou dit hotel niet aanbevelen.

Kamertip: Ook al boek je dit hotel ben je niet zeker of je daar idd gaat logeren.
  • Verbleef: oktober 2014, reisde met vrienden
31 augustus 2014 beoordeeld

Helaas slechte WiFi, personeel niet echt gemotiveerd om je aan een handdoek te helpen (werd telkens vergeten te vervangen). Weinig opbergruimte voor je spullen. Gelukkig wel airco en prijs/prestatie was redelijk. Er werd nog flink verbouwd. 20 stappen van de metro, dus goede bereikbaarheid. Toch moeilijk te vinden (tussen bank en burger King).

Kamertip: Vraag om een kamer die niet aan de straatzijde ligt, dan heb je een rustige kamer op een binnenpleintje.
  • Verbleef: augustus 2014, reisde alleen