“Super!”

Geclassificeerd als nr. 2 van 157 Snelle hap in Boedapest
Wijk: District V / Binnenstad
Wijk: District V / Binnenstad
8 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Super lekker gegeten en erg goed geholpen door de medewerker. Het voelt alsof je hier al jaren vaste klant bent!
Hopelijk komt dit concept snel naar België!

Datum van bezoek: maart 2019
PM_QualityManagement, Vezető van Smokey Monkies Bar-BQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 maart 2019

Dear Joyce_jaspers1,

First and foremost, allow us to say thank you for writing us a feedback. We are beyond happy, that we could reach your expectations.
Thank you for highlighting the tasty food and the great staff also. We are looking forward to seeing your again here in Smokey Monkies Bar-BQ!

Warm regards,
Smokey Monkies Bar-BQ Management

11 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

In de middag even gegeten na alle recensies te hebben gelezen. Was echt de moeite waard. Personeel helpt je met het samenstellen van een broodjes. Echt zo lekker vlees. Wij hebben allebei zo genoten van ons broodje. Hopelijk komt dit concept snel naar Nederland.

Datum van bezoek: januari 2019
PM_QualityManagement, Vezető van Smokey Monkies Bar-BQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 januari 2019

Dear erik_dejong52,

Thank you for your recent reservation in our Smokey Monkies Bar-B.
We are so happy to learn that your experiences in our restaurant were excellent in all aspects. Thank you very much for your time to post such a rewarding review about our great method, and very nice staff as well.
We most sincerely hope to have the pleasure of welcoming you back soon!

Kind regards,
Smokey Monkies Bar-B Management

15 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk vlees hebben we hier gehad , duidelijke uitleg van personeel , top.

Je kunt het met verschillende opties uitbreiden . Of gewoon op een broodje nemen .

Wij hadden 3 verschillende vlees en 1 saus . Echte aanrader

Datum van bezoek: oktober 2018
PM_QualityManagement, Vezető van Smokey Monkies Bar-BQ, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 oktober 2018

Dear Sandy L,

To begin with, allow us to express our thankfulness to you for taking your time to write down and share your honest thoughts about our restaurant.
It felt particularly nice that you had a nice dining experience at our restaurant. In addition, we highly appreciate your recommendation too.
Let us thank you again for the kind comment. It would be wonderful to see you again soon.

Warm regards,
Smokey Monkies Bar-BQ management

25 september 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening ! Lekker eten maar je moet veel bijgerechten bestellen om je tray zo vol te krijgen als op de foto's.Geen probleem echter omdat de prijzen OK zijn.

Mooie schone toiletten ook !

Datum van bezoek: september 2018
6 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wil je een snelle hap op een dienblad dan is dit prima. Maar wij dachten een bediend restaurant aan treffen....waar we heerlijk konden zitten. Dat is dit niet. Meer voor jongeren dus. Daarom hebben wij er niet gegeten.....

Datum van bezoek: september 2018

Reizigers die Smokey Monkies Bar-BQ bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Smokey Monkies Bar-BQ geweest? Deel je ervaringen!