“Goede bediening en lief muziek”
Beoordeling van Porc & Prezli Budapest

Porc & Prezli Budapest
Geclassificeerd als nr. 74 van 3.884 Restaurants in Boedapest
12 februari 2019 beoordeeld

Goede gerechten en een heerlijke wijn (op advies van ober).
Hongaarse sfeer, versterkt door de lief muziek

Datum van bezoek: februari 2019
LeslieP69, Tulajdonos van Porc & Prezli Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 februari 2019

Dear lourens w!

I'm glad you liked our food and wine and that you also enjoyed the atmosphere of Pörc & Prézli.

Best Regards,

László Pörcz

18 november 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Top-adres!! Naar buiten gegaan met een food-baby Personeel ( Gùbor, Laura en andere)was enorm joviaal, heel attent (ook naar collega's toe), heel vriendelijk, een geoliede machine. Dank u, chef Attila, voor het geweldige eten. Het vlees smolt in de mond. Het dessert was verrukkelijk. Ook oprechte dank aan het gezellige en vriendelijke café recht tegenover de zaak, Captain Morgan Café.

Datum van bezoek: november 2018
LeslieP69, Tulajdonos van Porc & Prezli Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 november 2018

Dear Sandy!

Thank you so much for the perfect review.
I am happy you liked our meat dishes melting in your mouth, the desserts and the service by Gábor, our head waiter.
I hope we will meet again!

László Pörcz
Pörc & Prézli Restaurant

4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mijn partner en ik hebben hier heerlijk gegeten. We werden warm verwelkomt door Gabor(Ober) en in de loop van de avond ook fijn en enthousiast bedient. Ik nam de chefs specialiteit, het eten was van goede kwaliteit en was heerlijk. Bij het betalen kregen we allebei nog een glas Palinka (Hongaarse sterke drank) van het huis. Fijn restaurant!

Datum van bezoek: augustus 2018
LeslieP69, Tulajdonos van Porc & Prezli Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 augustus 2018

Thanks for the review, I'm happy you liked our food and that the service was friendly. Hope to see you back soon in Pörc & Prézli.

27 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen.
Eten was lekker en goed, persoonlijk was erg vriendelijk!
Leuk bandje wat live muziek speelde.
Bedankt aan Janni, Gabor HU, Usaba!

Datum van bezoek: juni 2018
LeslieP69, Tulajdonos van Porc & Prezli Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 juni 2018

We are delighted to hear you liked the food and enjoyed the music. I am also satisfied you had a friendly welcome and service by Gábor.

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Deze avond heerlijk gegeten in dit authentieke hongaarse restaurant. Ze maken alle gerechten van hongaarse produkten en zijn daar super trots op. En terecht: heerlijk varkensvlees met een frisse komkommersalade. Personeel is erg enthousiast en behulpzaam.

Datum van bezoek: april 2018
LeslieP69, Tulajdonos van Porc & Prezli Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 april 2018

I am delighted to hear you were keen on our Hungarian dishes! Thank you for rating us!

Reizigers die Porc & Prezli Budapest bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Porc & Prezli Budapest geweest? Deel je ervaringen!