“degustatiemenu”

Geclassificeerd als nr. 7 van 3.881 Restaurants in Boedapest
Wijk: District VII / De Joodse wijk
Wijk: District VII / De Joodse wijk
11 februari 2019 beoordeeld

degustatiemenu (van zeven gangen) genomen met een fles wijn (fles aangeraden door de sommelier). Wijn paste bij elk van de 7 aangeboden recepten en de recepten zelf van een zeer hoogstaand niveau. Tevens een vriendelijke bediening en als afsluiter het laatste receptje (dessert) kunnen nuttigen in de keuken. Met de fles wijn en de Tokaydessert wijn "redelijk" prijzig (ongeveer 73500 HUF) voor Hongaarse normen maar wel meer dan de moeite waard en in vergelijking met belgische "hoogstaande" restaurants toch nog een zéér aangename prijs. Leuk meegenomen is dat er in het degustatiemenu ook ruimte is om één of twee wijzigingen toe te brengen voor mensen die geen vlees maar wel vis eten.

Datum van bezoek: februari 2019

12 september 2018 beoordeeld

Zeer vriendelijke ontvangst, mooi sjiek interieur. Alle medewerkers professioneel en vriendelijk. Hier weten ze waar ze mee bezig zijn. Cosmopolitan menu genomen, uitstekende wijn aanbevolen gekregen van de sommelier. Een dame met passie!
Heerlijke combinaties gegeten maar de inktvis en vooral de kreeft was een topper!
Dessert gegeten in de keuken aan de Chefs Table.
Zeker niet goedkoop maar zijn geld zeker waard!
Enige minpunt was dat de online reservering (via smartphone) moeilijk ging.

Datum van bezoek: augustus 2018
11 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier staat een kok in de keuken die weet wat koken is. We hadden het digistation menu het was geweldig! De sommelier combineerde er heerlijke hungaarse wijnen bij, kortom fantastisch!!! Daniël was onze gastheer geen bla bla maar gastvrij service gericht en attent. Als je een avond in Boedapest lekker wil dineren en wat meer uit wil geven voor een perfecte smaak ervaring en service moet je zeker bij Caviar & Bull in het Corinthhotel zijn. Kortom een dikke 10.

Datum van bezoek: september 2018
23 juni 2018 beoordeeld

De hele avond was een culinaire belevenis. Ontvangst door Daniel was vriendelijk en stijlvol, maar niet stijf. Wij kozen voor het Degustation menu, alle (tussen)gerechten waren prachtig en verrassend van smaak, vergezeld door perfecte Hongaarse wijnen op advies van David. Het dessert mochten we nuttigen in de keuken, waar we werden voorgesteld aan het internationale team dat ons fantastisch diner hadden bereid, en in alle rust konden kijken hoe het er in een heel goede keuken aan toe gaat. Top avond!!

Datum van bezoek: juni 2018
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Terecht een sterrenzaak.
Zeer vriendelijk onthaal en vakkundige uitleg.
We kozen voor de degustatiemenu en een hapje kaviaar bij de bubbels.
De gerechten zijn één voor één kunstwerkjes en verrassend.
De aanbevolen wijn door de Sommelier was schitterend.
Het enige wat we spijtig vonden is de achtergrond muziek.
Als dat nog klassiek of rustig was het een ideale avond geweest.
Maar toch deze zaak mag je zeker niet overslaan als je in Boedapest bent.Wel reserveren voor een plaats.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Caviar&Bull Budapest bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Caviar&Bull Budapest geweest? Deel je ervaringen!