“Perfecte plek voor een luxe diner”
Beoordeling van Caviar&Bull Budapest

Caviar&Bull Budapest
Geclassificeerd als nr. 6 van 3.875 Restaurants in Boedapest
Wijk: District VII / De Joodse wijk
Wijk: District VII / De Joodse wijk
23 juni 2018 beoordeeld

De hele avond was een culinaire belevenis. Ontvangst door Daniel was vriendelijk en stijlvol, maar niet stijf. Wij kozen voor het Degustation menu, alle (tussen)gerechten waren prachtig en verrassend van smaak, vergezeld door perfecte Hongaarse wijnen op advies van David. Het dessert mochten we nuttigen in de keuken, waar we werden voorgesteld aan het internationale team dat ons fantastisch diner hadden bereid, en in alle rust konden kijken hoe het er in een heel goede keuken aan toe gaat. Top avond!!

Datum van bezoek: juni 2018

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Terecht een sterrenzaak.
Zeer vriendelijk onthaal en vakkundige uitleg.
We kozen voor de degustatiemenu en een hapje kaviaar bij de bubbels.
De gerechten zijn één voor één kunstwerkjes en verrassend.
De aanbevolen wijn door de Sommelier was schitterend.
Het enige wat we spijtig vonden is de achtergrond muziek.
Als dat nog klassiek of rustig was het een ideale avond geweest.
Maar toch deze zaak mag je zeker niet overslaan als je in Boedapest bent.Wel reserveren voor een plaats.

Datum van bezoek: mei 2018
31 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek, gezellige ambiance het eten was ok maar niks speciaals. Lekkere cocktail om mee te starten

Datum van bezoek: maart 2018
25 maart 2018 beoordeeld

Heel lekkere menu, met aangename verassingen.
Ook nog een bezoekje aan de keuken maakte het helemaal af. Met dank aan onze ober Antonije en ook aan de sommelier.

Datum van bezoek: maart 2018
11 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het voorgerecht was echt onwijs lekker en een normale prijs. Het hoofdgerecht daar in tegen viel echt vies tegen. De groenten hadden een aparte smaak en de vis die we allebei hadden was veel te droog en weinig smaak. Toch nog 165 euro betalen er voor.

Datum van bezoek: februari 2018
Laz K, General Manager van Caviar&Bull Budapest, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 februari 2018

Dear Pim B,

Firstly I would like to thank you for expressing your opinion here on TA.

Had you comment to us at least once out of the two times that we check on you enjoying your meal during each dish, we would have find a solution and would do everything in our power to make up for the mistake.

Ultimately I still am happy to receive something concrete from your review and I assure you that we will take immediate action, take your comment and upgrade on the side dish right away.

Hope to have the opportunity to welcome you back and have you changing your mind about us :)

Best,

Reizigers die Caviar&Bull Budapest bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Caviar&Bull Budapest geweest? Deel je ervaringen!