Beoordeeld op 7 juli 2017

Het hotel is een absolute aanrader ! Prima gelegen in een rustige buurt maar dicht aan het Parlement (dat er fantastisch uitziet) en is een perfecte uitvalsbasis om Budapest te verkennen. Het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Wij gaan zeker nog terug !

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 27 juni 2017

Ruime goed onderhouden kamer met airco, wifi, grote badkamer en apart toilet. - Goed en gevarieerd ontbijt! Vriendelijk personeel (engelstalig) die u verder helpen met tips voor het bezoeken van de stadscentrum.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 9 september 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is mooi en goed onderhouden. Kamers ruim en sanitair keurig en schoon. De service is prima. Ondanks onze vroege aankomst konden we al inchecken en naar de kamer om ballast kwijt te raken. De ligging is goed. Alles is te belopen en anders is de tram/metro vlakbij. De temperatuur in de kamer was heerlijk terwijl het buiten 30 graden was. Het enige wat beter kan is het ontbijt. Maar we raden het hotel zeker aan.

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 17 april 2016 via mobiele applicatie

Prima hotel in residentiele wijk
Zeer goede service en mooie kamers. Ook heel rustig en vlak bij openbaar vervoer. Vlak naast de Kiryli baden en die zijn zeer de moeite waard. Ook in de buurt van vele bezienswaardigheden op loopafstand.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 30 december 2015

Een modern, goed onderhouden hotel dat de perfecte uitvalsbasis naar het centrum van Budapest vormt? Regnum Residence! Zeer ruime kamers met alle voorzieningen in een rustige buurt - vlakbij de Donau tegenover het Parlement (de moeite 's avonds!) - op wandelafstand of via de metro naar het centrum - zeer vriendelijk personeel met een extra dankwoord gericht aan de supersympathieke Tamas.

Datum van verblijf: december 2015