“Heerlijk eten, geweldig wijnarrangement”
Beoordeling van Onyx Restaurant

Onyx Restaurant
Geclassificeerd als nr. 59 van 3.912 Restaurants in Boedapest
Keukens: Midden-Europees
Geschikt voor: Lokale keuken, Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Lunch, Reserveringen
Wijk: District V / Binnenstad
5 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten, ok aan de dure kant maar dit mag je verwachten als je hier binnenstapt. Het kader alleen al, met hoge plafonds, mooie schouwen en lusters... zeer vriendelijk en professionele bediening!

Datum van bezoek: januari 2019
PM_QualityManagement, Vezető van Onyx Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 januari 2019

Dear svenvansnickt,

Thank you for being our guest in Onyx restaurant. You cannot imagine how proud we are by the fact that you were content with the food provided. Also, it is fantastic that you mentioned the great and friendly staff. They really deserve the recognition. We hope you will come back to us.

Kind regards,
Onyx Management

30 augustus 2017 beoordeeld

Nu ben ik toch al wel wat gewoon maar voor Boedapestische begrippen is dit echt veel te duur en zijn geld niet waard.
Hadden gekozen voor 6 gangen met aangepaste wijnen waarvan nog een upgrade (flauwe kul) De gerechten waren klein en absoluut niet altijd even smaakvol.
Ik was hierin niet alleen. nog afgesloten en de rekening gevraagd en toen viel ik zowat van mijn stoel. 250 euro pp Als ik het zou moeten waarderen zou ik 125 euro p/p rekenen. Nee voor mij absoluut niet voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: augustus 2017
PM_QualityManagement, Vendégkapcsolati vezető van Onyx Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2017

Dear henri h,

Thank you for your review about our restaurant in Budapest.

We are happy that you chose Onyx. The portions are not big, because there are many items in a six course menu and we would not want to make our guests overwhelmed by too much food. For most of our guests the quantity of our dishes is well enough. As you also mentioned, our establishment is more expensive than most of those in Budapest however we undoubtedly offer a very different experience than those – hence we have the honor of having a Michelin star. Please, next time let us know of any problems right on the stop so we can try to do something to fix it and leave you with an overall pleasant experience.

We hope you may come again in the future and try also our other menu.

With best regards,
Onyx Management

25 april 2017 beoordeeld

Als enige tafel (denk ik) kozen wij voor het 6 gangen menu. Wat een vergissing!.Minst smakelijke bloemkoolbereiding ooit. Heb ze dus terug gegeven. Wild boar was evenmin een ster waard. Dit zijn dus al 2 gangen van de 6 die absoluut niet voldeden. Begrijp het enthousiasme van de andere reviewers niet, vooral natuurlijk ook na de ontvangst van de rekening.

Datum van bezoek: april 2017
10 november 2016 beoordeeld

Wij zijn 6 dagen in Boedapest geweest en hebben elke dag twee maal buiten de deur gegeten.Op die manier kom je in veel verschillende zaken terecht, van gewoon tot, in dit geval, exclusief.

We hadden van te voren gekeken of er restaurants bij waren die zeer de moeite waard zouden zijn en we kwamen toen uit bij Borkonya Wine Kitchen en Onyx. Van de eerste heb ik ook een review geschreven en in het kort, dat was een zware tegenvaller. Zeker in vergelijking met Onyx, wat een opluchting was dat toen we hier aan tafel zaten.
Perfecte bediening, correct, vriendelijk en vol enthousiasme vertellend over wijn en spijs.

We namen het 6 gangen menu , kozen er een paar losse glazen wijn bij en sloten af met een kopje koffie. We zaten er met de lunch. Het restaurant was goed gevuld maar er liep ook voldoende personeel rond die alles goed in de gaten hield.
Wij hebben zeer genoten en kunnen niets anders doen dan deze zaak zeer aanbevelen.
De sommelier was zeer enthousiast over de Hongaarse wijnen en vertelde daar heel leuk over.
Goed, het kost natuurlijk wel wat maar in dit geval krijg je er ook veel voor terug, een mooie setting, lekkere gerechten met een mooie opmaak en deskundig en vriendelijk personeel.
Het leuke was dat de wijnkaart op een I-pad aangereikt werd, deze kon je tijdens de lunch nog raadplegen, hij bleef op de tafel liggen.

Datum van bezoek: oktober 2016
VenueManagerBudapest, Közönségkapcsolati vezető van Onyx Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2016

Dear Pippin2007,

thank you very much for your review, we are happy that you enjoyed your time at Onyx. We hope that you will come again, since we change our menu regularly.

With best regards,

the Onyx Team

5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met recht een michelin ster!
Prachtig restaurant met super lekker eten, echte smaakexplosies.
We kozen voor een 8 gangen menu, maar kregen ook nog extra hapjes van de chef...
wat een verwennerij!
Zeker een aanrader als je van byzonder houdt!

Datum van bezoek: november 2016

Reizigers die Onyx Restaurant bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Onyx Restaurant geweest? Deel je ervaringen!