25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hotel is wat gedateerd, kamers niet bijzonder maar het voldoet prima. Ontbijt ook gewoon goed en Europees dus voor iedereen wat wils. Het ligt alleen in een buitenwijk die wat armoedig aandoet en waar behalve kebab of chinese afhaaltentjes, niets gezelligs is. Dat zou voor mij de enige reden zijn om hier niet nog een keer heen gaan. Boedapest is verder erg mooi.
Tip: download de app BKK futar van het openbaar vervoer, daar kan Nederland wat van leren zo duidelijk en juist als die is!

Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
29 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het ontvangst viel mee
Het hotel ligt Een beetje uit het centrum maar niet onoverkomelijk.
Het ontbijt was verschrikkelijk.
De kamer op zich was ok, proper, AC werkte. Badkamer niet al te groot maar voldoende maar de gordijnen in de kamer hielden geen licht tegen, dus om 6u klaar licht in de kamer.
Zwembad & sauna ok

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
1 mei 2016 beoordeeld

Goede prijs kwaliteitsverhouding. Ontbijt is uitgebreid, misschien niet naar de smaak van West Europeanen, maar keuze genoeg.
Bushalte voor de deur en twee haltes verder metro station.
Ruime kamer met goede badkamer. Zwembad en sauna aanwezig.
Tip: op het vliegveld kun je dagkaarten kopen voor metro-tram-bus, kosten voor 5 dagen ongeveer 13 euro pp.

• Verbleef: januari 2016, reisde met een partner
8 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Goed hotel. Ontbijt is heerlijk. Diner vonden wij minder. Wellness is oké. Hotel ligt niet in centrum, maar ov is goed te doen. Tip: koop als je met meer mensen bent een groepskaart voor ov. Personeel van hotel is erg vriendelijk en gedienstig. Zij hebben ons prima geholpen met het in elkaar zetten van een leuk programma om Boedapest te bekijken. ( Parlement, schoenen langs de Donau, kettingbrug, Mattheuskerk, Vissersbastiljon, kabelbaan, joodse wijk, Heldenplein ed)

Verbleef: maart 2016, reisde met familie
7 maart 2016 beoordeeld

Zeer goed hotel, het kan langs de buitenzijde wel een opfrisbeurt gebruiken maar het ontbijt en eventueel avondeten zijn zeker een aanrader.
Het personeel is heel vriendelijk en zeer behulpzaam.
Het luchthavenvervoer hadden we op voorhand geregeld en de taxi stond ons op te wachten en alles voor de vooraf afgesproken prijs.
Als je in herboren een taxi bestelde, zelfs voor meer dan. 4 personen was hij er steeds een paar minuten later reeds en ze waren goed te vertrouwen.
In het hotel kan je tickets kopen voor de hop on hop of tourbussen, de opstapplaats i op enkeleminuten loopafstand.

• Verbleef: maart 2016, reisde met familie