“Genieten!”

Geclassificeerd als nr. 62 van 3.859 Restaurants in Boedapest
Wijk: District V / Binnenstad
Wijk: District V / Binnenstad
27 september 2018 beoordeeld

Topligging. Goede bediening, prachtige wijnkaart en ongelooflijk lekker eten. Met echte Italiaanse gerechten. De pasta is ongelooflijk. Echte aanrader voor fijnproevers.

Datum van bezoek: augustus 2018

22 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Omdat er zoveel lekkere pasta’s op de kaart stonden, hadden wij voor twee voorgerechten per persoon gekozen i.p.v. een voorgerecht en een hoofdgerecht. Klein minpuntje: jammer dat men vooraf niet gezegd had, dat de porties zo groot zijn als een hoofdgerecht. Gevolg was dat je het tweede voorgerecht met kaas en room echt bijna niet meer op krijgt.
Verder niets op aan te merken: prijs/kwaliteit goed betaalbaar en de service was perfect in orde. Leuke showcooking aan tafel.

Datum van bezoek: september 2018
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Je waant je echt in Italië, midden in Budapest. Heerlijke gerechten en alles smaakt fantastisch. Een absolute aanrader! Ga hier heen en geniet!!

Datum van bezoek: juli 2018
20 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voorgerecht en
hoofdgerecht beide heerlijk en vers ! Vriendelijk personeel, gezellig restaurant , een aanrader !!

Datum van bezoek: juli 2018
5 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeker een aanrader om hier te komen eten wanneer je in Boedapest bent. We hadden de avond zelf gebeld om te vragen of er nog plaats was en 45 min later werden we daar verwacht.
Op bijna elke vlak een fantastische ervaring. Zowel het eten als het personeel was het meer dan waard. Prijs/kwaliteit zit het ook meer dan goed.
We werden bediend door Diego, heel vriendelijk en klaar om uitleg te geven indien nodig. Een paar gerechten kwamen ze aan tafel bereiden wat heel leuk is.
Enigste minpuntje is dat het daar wel warm was binnen.
Voor het vertrek kregen we nog een glaasje limoncello wat een leuke afsluiter was.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Bottega di Brontolo Ristorante Italiano bekeken, bekeken ook

Boedapest, Centraal-Hongarije

In Bottega di Brontolo Ristorante Italiano geweest? Deel je ervaringen!