“Indrukwekkend”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 88,48*
Vanaf
Grotten van Postojna en Predjama-kasteel vanuit ...
Geclassificeerd als nr. 2 van 13 dingen om te doen in Postojna
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
Nuttige informatie: Activiteiten voor oudere kinderen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grotten zijn zeer indrukwekkend. Ik had nog nooit zoiets gezien. Eerst 15 min met een treintje d grote naar binnen. Daarna nog een uurtje gewandeld in de grot, waarna je weer opgepikt wordt door het treintje en weer naar boven wordt gebracht. Gids sprak goed Engels en maakte de ondergrondse wandeling. Verlichting in de grot is super aangelegd, waardoor het geheel nog meer indruk op je maakt.

14 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige grot. Maar wie het zuivere toerisme hekelt komt hier beter niet. Ook niet goedkoop. €5 parking en ongeveer €25 pp inkom. Heb toch genoten van dit natuur fenomeen.

27 april 2018 beoordeeld

Begeleide bezoeken per taal ingedeeld. Kijk naar de uren wanneer de bezoeken beginnen. Tamelijk prijzig, maar het bezoek duurt ook meer dan anderhalf uur. Eerst ga je met een trein de grotten in en dan is er een begeleide wandeling. Onze gids deed het goed: duidelijke afspraken, goede uitleg.
Dan opnieuw op het treintje om het bezoek te beëindigen.
Wij betaalden bij om de dieren te bezoeken die in de grotten leven, maar dit vonden wij de moeite niet waard. (klein en vele dieren waren niet te zien) Het bezoek aan de vlinders is wel mooi, maar het gaat over opgezette vlinders en dit is wel heel klein.

9 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

ben al bij diverse grotten geweest maar heb nog nooit zo n grote gezien.
Het is heel goed georganiseerd. Men gaat met treinen zo n 5km het grot in.
Daarna wordt de bezichtiging te voet gedaan.
De totale excursie is 1 uur en 30 min.
, Het is adem benemend mooi.

Bekijk meer beoordelingen
9 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtig om eigenlijk niet zo ver " onder de grond " zulk'n natuur wonder te kunnen aanschouwen. Iets meer dan 24km aan gangen, spelonken en indrukwekkende stalagtiet/stalagmietzalen. Een deel van het bezoekbare traject doe je per treintje, de rest te voet over uitstekend aangelegde wandelgangen. Kijk op de website en boek je tickets vooraf (combiticket met Predjama Castle), dat spaart tijd,...je bent zeker niet de enige bezoeker

Reizigers die Postojna Caves bekeken, bekeken ook

Postojna, Inner Carniola Region

In Postojna Caves geweest? Deel je ervaringen!