Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (496)
Beoordelingen filteren
496 resultaten
Waardering van reizigers
127
224
103
23
19
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
127
224
103
23
19
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 496 beoordelingen
Beoordeeld op 17 augustus 2019

prima gelegen hotel ,zeer uitgebreid ontbijt ,s'avonds mooi buffet.

heel vriendelijk personeel en ontvangst!!! bars en strand recht tegenover het hotel
heel goede verbinding openbaar vervoer.
mooie welness ruimte.

Datum van verblijf: augustus 2019
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Frank1904
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LifeClass, Guest Relations Manager van Hotel Riviera - LifeClass Hotels & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2019
Google-vertaling

Dear Mr. Frank1904,
thank you for your positive review and nice compliments about our Employees that we will kindly give forward. We are delighted that you had a nice stay in Hotel Riviera and were satisfied with the food, the beach and the Wellness center. We look forward to host you again. Kind regards, Guest Relations Officer

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 11 juni 2019

Met een groep 2 nachten in dit hotel verbleven. Groot, mooi hotel direct aan de zee gelegen. Prima kamers met alle faciliteiten. Ruime, lichte lounges. Fantastisch ontbijt en 's avonds zeer lekker, uitgebreid buffet. Alle mogelijke gerechten zijn aanwezig en er wordt prima wijn geserveerd. Mooi terras langs de boulevard. Een echt vakantiehotel. Het is er wel druk maar dat stoort niet. Vriendelijke medewerkers zowel aan het onthaal als in het restaurant. Leuk adres!

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank Paul C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LifeClass, Guest Relations Manager van Hotel Riviera - LifeClass Hotels & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juli 2019
Google-vertaling

Dear Mr. Paul C,
Thank you very much for your positive review and nice compliments about our Employees that we will kindly give forward. We are delighted that you had a nice stay in Hotel Riviera and were satisfied with the food and the room. We look forward to host you again. Kind regards,Guest Relations Officer

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 10 december 2018

Goed hotel. Zeker de ligging is aangenaam.
Je bent zo aan het strand, bushalte, winkels,...
Ideaal als je graag uitstapjes doet. Zo zijn wij van hieruit naar Koper & Strujan (natuurpark is een aanrader!) geweest met de bus.
Van hieruit is het zelfs goed te doen om te voet naar Piran te gaan (via de Boulevard die langs de zee loopt).

Kamer en badkamer (die wel aan de kleine kant was) werden iedere dag goed schoongemaakt.

Het hotel had wel een paar "oud bollige" kenmerken, maar dat maakte het ook extra gezellig.

Maar één keer last gehad van wat geluidsoverlast op de kamer (1e nacht). Natuurlijk niet de ideale start, maar de andere nachten was het er zeer rustig.

Het personeel was meestal heel vriendelijk.

Enige jammere aspect vond ik dat je bij het avondmaal verplicht was om steeds aan dezelfde tafel te gaan zitten (die je niet zelf mocht kiezen). Tijdens het ontbijt was je hierin vrij.
Misschien is dit enkel tijdens het hoogseizoen, maar meestal leek deze maatregel niet nodig.
Voldoende keuze tijdens ontbijt en avondmaal. Wel regelmatig wat eentonig. Doch steeds een lekkere optie.
Heel wat keuze in dessertjes!

Wat zeker fijn was is dat je op meerdere plekken mag gaan zwemmen. Je hebt namelijk ook toegang tot enkele andere hotels hun zwembad.

Top hotel om Portoroz mee te verkennen!

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank LiseD499
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LifeClass, Guest Relations Manager van Hotel Riviera - LifeClass Hotels & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 december 2018
Google-vertaling

Dear Mrs. LiseD499,
Thank you very much for your positive review and nice compliments about our Employees that we will kindly give forward. We are delighted that you had a wonderful stay in hotel Riviera and were satisfied with the room, the breakfast and the swimming pools. We look forward for hosting you again. Kind regards, Guest Relations Officer

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 28 oktober 2018

- goeie ligging aan de kust, hele hotel is proper maar wat gedateerd. vriendelijk personeel. Restaurant geeft reftergevoel. eten lekker. Naast hotel is disco. . Wij waren er 3 nachten , alleen op zaterdag hinder. Als de disco in het seizoen elke dag? open is dan zou ik niet voor dit hotel opteren.

Kamertip: Vraag een kamer met zeezicht
Datum van verblijf: oktober 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank famGailliaert
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LifeClass, Guest Relations Manager van Hotel Riviera - LifeClass Hotels & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 december 2018
Google-vertaling

Dear Mr. famGailliaert,
Thank you for your review and nice compliments about our Employees that we will kindly give forward. We are very sorry to hear, that you did not enjoy your stay in hotel Riviera. For us it is very important to offer our guests a truly comprehensive and memorable holiday experience. Unfortunately, this goal is not easy to achieve if our guests do not tell us immediately what they do not like or what does not meet their expectations.
We are sorry that you have slept poorly through your stay because of the outside noise. Unfortunately, we have no influence on the local disco areas. It is not in our area, but by the community. Our management is already in contact with them. A satisfied and happy guest is naturally very important to us. For your Information, for the next time, LifeClass Hotels&Spa is a Hotel resort with six different Hotels. We kindly suggest you for the next time to book Hotel Slovenija****, where were all the rooms renovated in May 2016. We would be pleased to host you again and change your opinion. Kind Regards, Guest Relations Officer

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 juli 2018 via mobiele applicatie

Prima hotel, gewone kamer, fijne douche en gewone badkamer. Alles goed schoon!
Aan de boulevard dus alles dichtbij. Halfpension gedaan; ontbijt en diner prima, buffetvorm. Goede service met bagage van en naar kamer brengen, auto halen en brengen in principe gratis al verdienen die jongens natuurlijk een fooi!

Datum van verblijf: juli 2018
Bedank sanneke1978
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
LifeClass, Guest Relations Manager van Hotel Riviera - LifeClass Hotels & Spa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 juli 2018
Google-vertaling

Dear Mr./Mrs. sanneke1978,
Thank you for your review and nice compliments about our Employees that we will kindly give forward. We are delighted that you had a nice stay in Hotel Riviera and were satisfied with the room and the breakfast and dinner. We look forward for hosting you again. Kind Regards, Gaia Röhler, Guest Relations Officer

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken