Kempinski Palace Portoroz(Portoroz)
  • Inclusief ontbijt
Gratis annuleren tot 27/07
  • Inclusief ontbijt
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 256 per nacht.

Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 219 per nacht.

Hotel Tomi(Portoroz)
Hotel Marko(Portoroz)
Gratis annuleren tot 26/07
28 augustus 2016 beoordeeld

Grote pluspunt van dit hotel is zijn zeer goede service, zowel bij het onthaal als i het restaurant. Zwembaden zijn zalig maar je moet tegen brak water kunnen. Ontbijtbuffet is zeer goed, 's avonds uitgebreid buffet maar de hoofdschotels niet altijd zeer kwaliteitsvol. Wij hadden een ruime kamer met balkon en zicht op de baai. Nadeel dat de airco vrij veel lawaai maakt. Wij hebben in elk geval genoten van ons verblijf.

Kamertip: zixht op zee is wel leuk, maar 's avonds soms wel lawaai
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
26 juli 2016 beoordeeld

Van bij de aankomst zag het er al prima uit . Heuvel achtig en aan de zee gelegen ,
op de 8 ste verdieping gelogeerd aan de achterkant en toch zicht op zee.Voor mijn
vrouw en voor mijzelf was het hotel met alle toe behoren prima.Zou het zeker aan
raden bij vrienden en kennissen .

• Verbleef: juli 2016, reisde met vrienden
12 augustus 2015 beoordeeld

Zeer goed hotel
Het was de eerste keer dat we Slovenië bezocht hebben en het was een aangename verrassing!
Het ontbijt was zeer lekker en het avondeten voldoende gevarieerd.
De gratis wifi is ook een pluspunt.
Het buitenzwembad is enigzins klein, maar tijdens de periode 15/07 - 22/07 niet te klein.
Wij hadden een van de goedkopere kamers zonder balkon en dat was in onze ogen het enige minpuntje omdat je geen handdoeken te drogen kan hangen. De kluis is ook aan de kleine kant, je kan er geen tablet in kwijt.

• Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
2 oktober 2013 beoordeeld

Het hotel,was heel mooi,een mooi en leuk zwembad,het eten was lekker enkel mocht het ontbijt wat meer variatie hebben. Enkel de douche op de kamer,was wat te klein. Ik had een kamer met balkon met uitzicht op de Adriatische zee,en het was heel rustig

Kamertip: Een kamer met balkon uitzicht op de zee nemen
  • Verbleef: juni 2013, reisde met een partner
12 juli 2013 beoordeeld

Ruim, schoon, prima service. Kamers voldoende, maar niet al te groot. Brede boulevard over en je zit aan het 'strand'. Verplicht stoel huren. 6,-- per dag per stoel, dus goed te doen. Een van de meest uitgebreide ontbijten die er mogelijk zijn. Enige wat we echt hebben gemist ? Een balkon. Ze zijn er wel, maar afhankelijk van de kamer die je boekt. Verder een dikke aanrader.

• Verbleef: juli 2013, reisde met een partner