“Heel lekker”
Beoordeling van Restaurant Fleur de Sel

Restaurant Fleur de Sel
Geclassificeerd als nr. 28 van 68 Restaurants in Portoroz
21 juli 2016 beoordeeld

Het eten was heel lekker.
De prijs van de wijnen schandalig duur.
42 € voor een streekwijn (chardonay) die dan nog niet lekker was.

11 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor slovenie de beste keuken, T bonesteak geflambeerd met gegrilde groentjes ( 600 gr gedeeld met ons twee) een aamrader , ook het voorgerecht linguine met mosselen was super

12 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Je kan hier lekker eten maar de prijzen swingen wel de pan uit.
VB. Zeebaars 150€ (2p)
Sinaasappelsapje 20cl 8€
Lokaal wijntje besteld 50€ (welke in de winkel verkocht wordt aan 10 à 15€)
Enz...
Het eten was eenvoudig maar lekker bereid, maar de prijzen zijn van een 3-sterrenrestaurant.
Prijs/kwaliteit verhouding klopt niet.

30 juni 2015 beoordeeld

Hier hebben we meerdere avonden heel erg lekker gegeten. No nonsens sfeer. Uitstekende bediening, toegewijd personeel.
Alles mooi gegarnierd en inventief. Lichte keuken.

11 mei 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf de eerste hapjes (amuses of hors d'oeuvres) tot en met de koffie na het dessert tot in de perfectie verzorgde gerechten. De creaties op de borden zijn niet alleen een lust en kunstwerk voor het oog, maar smaken uitmuntend. Quasi geen minpuntjes te vinden. De combinaties zijn origineel en een streling voor alle zintuigen, vooral de smaakpapillen. Chef Alex Verhoeven en partner Nathalie verdienen minstens 1 Michelin ster en minstens twee Gault Millault koksmutsen. Bovenop de genoten opleiding in o.m. sterrenrestaurants De Pastorie in Lichtaart en Het Hof van Cleve brengen ze een eigen originele toets aan hun creaties. En nee, geen "nouvelle cuisine" porties maar voldoende hoeveelheden van alle gerechten: een heerlijke combinatie van kwantiteit en kwaliteit. Van deze chef-kok mogen we vast en zeker nog veel goeds verwachten. Proficiat aan het ganse team! Wij komen alvast terug! Goede waar heeft uiteraard zijn prijs, maar hier is het elke cent waard, wat zeker niet van alle toprestaurants kan gezegd worden.

Reizigers die Restaurant Fleur de Sel bekeken, bekeken ook

Portoroz, Primorska

Koper, Slovenian Istria
Portoroz, Primorska

In Restaurant Fleur de Sel geweest? Deel je ervaringen!