Besparingsmelding! 44% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 44% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 299 per nacht.

• Zwembad
  • Zwembad
Orbitz.com
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 228 per nacht.

Hotel Tomi(Portoroz)
Hotel Marko(Portoroz)
26 oktober 2016 beoordeeld

geweldig hotel in een prachtig kasteel met een nieuw aangebouwde vleugel. zeer comfortabele kamers, super zwembad en spa complex, behulpzame staff en uitstekend ontbijt! absolute aanrader bij verbijf in de baai van piran!

• Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

2x per dag roomservice met nieuwe handdoeken en badproducten. Mooi zwembad met veel zout ( geen chloor)
, wel zeer druk en teveel strandzetels op een kleine ruimte.
Tip : huur in het hotel fietsen en fiets langs het water naar Piran , op het pleintje aan het kerkje neem je het stijgend padje naar boven en zo kan je langs het water verder naar Fiesa ( daar kan je op de keien langs het water aangenaam zonnen op de keien met een heerlijke zeewind) smiddags eet je aan het beach restaurant van hotel Barbara . Ook kan je tevoet vanuit het hotel langs het water wandelen naar het dorpje St Bernardino met het gelijknamig hotel waar je smiddags aan zee een open keuken hebt waar de kok op maat verse vis met pasta klaarmaakt, gewoon top en goedkoop. In het hotel zijn 2 restaurants met zeer goede kaart maar prijzig .

Verbleef: juli 2016, reisde met een partner
16 december 2015 beoordeeld

Het ontbijt was lekker en veel, het zwembad was warm en goed uit de wind, de kamer was meer als groot genoeg en de concierge service was stipt... allemaal dus super.
De taxidienst met de i3 of 7-reeks is een prikje in vergelijking met de taxi's die er rondrijden.

Kamertip: Kamers met zicht op zee zijn niet interessant aangezien er nog een straat en winkelstrook tussen zit. Meerprijs niet ok.
  • Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
22 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een tijd geleden dat we hier geweest zijn maar ik heb er goede herinneringen aan. De kamer was heel goed verzorgd met luxe badspullen. Het ontbijt was fantastisch, lekker buiten op het terras met pro secco en goede cappuccino. Het enige minpunt is dat er een keer geen bedden aan het zwembad waren en we moesten wachten.
5 sterren service vanaf het moment dat je komt aangereden!

Verbleef: oktober 2014, reisde met een partner
14 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel mooi hotel. Prachtig gelegen als je Slovenië wil bezoeken.
Goede service. Vriendelijke en behulpzame medewerkers. Lekker eten maar wel vrij duur prijs/kwaliteit.

Kamer was op het eerste zicht dik in orde maar dan kwamen er toch een paar kleine gebreken naar boven...

Bvb honden zijn hier toegelaten en ons tapijt lag dan ook vol met hondenhaar.

Airco die soms nogal veel lawaai maakte. Een nogal irriterend geluid. Heb dit gemeld aan de receptie en ze hebben het wel direct nagekeken maar het probleem bleef helaas hetzelfde.

Uit de kraan van het badkamermeubel kwam slechts een klein straaltje koud water. Dat hebben ze wel direct kunnen oplossen.

Het water in de douche had geen constante temperatuur waardoor je soms onder een hete douche en soms een ijskoude douche stond...

Een heel uitgebreid ontbijtbuffet. Alles op en aan. Dik in orde.

Eten in het restaurant was heel lekker maar ook heel duur. We hadden de suggestie genomen, verse zeebaars, en kregen daarna een gepeperde rekening... 150€ voor 2 personen (alleen de vis). Het was lekker maar duur, toch als je de prijs van een zeebaars kent.

Ook de prijs van de lokale wijntjes waren vergelijkbaar met die van de grote wijnen uit Frankrijk en Italië... Normale lokale prijs maal vijf. Aan de hoge kant dus...

Voor de rest Was alles ok... We hebben genoten van ons verblijf in Slovenië ...

Verbleef: augustus 2015, reisde met een partner