“Volks”

Geclassificeerd als nr. 2 van 64 Restaurants in Piran
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
15 augustus 2018 beoordeeld

De uitbater van Gostilna Park is zoals het weer in Slovenië tijdens de zomer: uitstekend, zo lang het niet onweert. Dan dondert het door de keuken en de zaak. De schotels zijn mooi afgewerkt, en het eten is meer dan degelijk.Niet duur bovendien. Een echte, volkse zaak.

Datum van bezoek: juli 2018

10 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een dagje Piran afgesloten bij dit restaurant, vanwege de goede beoordelingen op TripAdvisor.

Ontvangst was vriendelijk en bestelling werd snel opgenomen. Ik had de zeebaars met gegrilde groenten en m’n vriendin een salade met een klein schaaltje frites als “small side dish” (1,-) besteld.

De zeebaars was heerlijk. Echter de groenten waren doordrenkt met vet, werkelijk onsmakelijk. De salade was oke, niet bijzonder. We kregen een enorme bak (slappe)frites. Bij navragen aan de serveerster/eigenaresse, die overigens in een onsmakelijke pyjama outfit rondliep, werd ons op onvriendelijke toon verzekerd dat dat een kleine bak was.

Na een paar keer om de rekening vragen, reageerde de ober uiterst geïrriteerd. Toen de rekening eindelijk kwam, bleek dat gewoon een grote bak frites was aangeslagen. Kritiek werd wel aangehoord, maar niets mee gedaan.

Onze conclusie; vroeger waarschijnlijk een betere tent, maar nu onderbezet en onder de maat. Echt heel jammer..

Geen aanrader, kies een ander restaurant. Zijn er genoeg!

Datum van bezoek: augustus 2018
15 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Schitterend gegeten, beste mossels ooit! Ook de uitbater is echt supervriendelijk. Prijs-kwaliteit een van de betere plaatsen waar we al geweest zijn

Datum van bezoek: juli 2018
25 september 2017 beoordeeld

Restaurantje gelegen in een rustig straatje. Aangenaam terras. Supervriendelijk personeel! Heel prijselijk: wij namen o.a. de tonijnsteak aan 16,90€!!! Deze was buitengewoon lekker en heel mooi opgediend. Gezien het hevig begon te regenen hebben we na ons hoofdgerecht nog binnen in restaurant een dessert en een koffie genomen.

Datum van bezoek: september 2017
6 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Anderhalf uur wachten op eten. Veel te druk en te weinig personeel denk ik. Steak heel lekker, maar weinog. Calamares niet zo smakelijk.

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Gostilna Park bekeken, bekeken ook

Piran, Slovenian Istria

Piran, Slovenian Istria

In Gostilna Park geweest? Deel je ervaringen!