Google
vanaf US$ 33,73
vanaf US$ 16,87
vanaf US$ 183,27
Beoordeeld op 18 augustus 2019 via mobiele applicatie

Net tijdens een mis op zondag aangekomen bij deze kerk. Hierdoor de kerk gratis aan de binnenkant kunnen bekijken. Echt heel mooi

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 13 mei 2019

De Sint Joriskerk is gelegen boven op de berg die het schiereiland vormt. De ingang is eenvoudig. Het plafond is zeer mooi.

Datum van activiteit: juni 2018
Beoordeeld op 13 augustus 2018 via mobiele applicatie

Het was even zoeken hoe je de juiste route naar boven moest nemen, maar opeens zagen we een bordje op de muur. Behoorlijke klim, maar het uitzicht de moeite waard. We lezen in de reviews dat je de kerk en de toren in kunt, maar dit was niet mogelijk toen wij er waren. Wel kun je door het hek een foto maken van deze mooie kerk. Het uitzicht over Piran en de kustlijn maakt alles af. Hinderlijk zijn de silhouet knippers, die bijna ongevraagd je een knipsels willen aansmeren! Gewoon negeren of beetje lomp afwijzen, dan ben je er vanaf!

Datum van activiteit: augustus 2018
Beoordeeld op 25 september 2017

Vrij klein kerkje, maar dat zeker de moeite loont om te bezoeken. Vanop de begane grond heb je reeds een mooi zicht op Piran. Beklim je de toren dan is het zicht op Piran echt schitterend. Het piepkleine museumpje is ook wel de mooeite om even te bekijken.

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 24 september 2017

Wij zijn de kerk ingeweest (1,50 pp) en de toren (1,- pp?). Beide de moeite vonden wij. In de toren een prachtig uitzicht over Piran!

Datum van activiteit: september 2017