“Heerlijk visrestaurant”

Geclassificeerd als nr. 7 van 64 Restaurants in Piran
Geschikt voor: Romantisch, Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Reserveringen
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Italiaans/Venetiaanse keuken met heerlijke menukaart. Gezellig ingericht.

Wij namen de risotto met zeevruchten als primo en dat was uitstekend.

Datum van bezoek: mei 2018

14 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Druk bezocht restaurant waarvoor je best reserveert. Er komen heel wat mensen binnen die ze moeten teleurstellen.

De nadruk ligt op vis. We kozen voor drie voorgerechtjes die we deelden en een dessert. Zeer lekker allemaal. De pasta met zeevruchten is normaal een voorgerecht maar is echt een goede portie. Je bent wel verplicht om dit met twee te nemen.

Alleen de Sint-Jakobsnoot vonden we wat minder. Deze lag vol gegratineerde kaas en dit nam uiteraard de pure en delicate smaak van de vrucht weg.

De prijzen zijn echt laag als je vergelijkt met bij ons. Superlekker gegeten voor maar 46€. Aanradertje!

Datum van bezoek: september 2017
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is zonder twijfel, het lekkerste restaurant in Piran. Wel reserveren anders heb je geen plaats meer.

Datum van bezoek: augustus 2017
30 september 2014 beoordeeld

Pri Mari is een klein en gezellig restaurantje in Piran. Het eten was er bijzonder lekker en de prijs was zeker in orde.

Datum van bezoek: augustus 2014
14 oktober 2013 beoordeeld

we hebben heel lekker gegeten, volgens de info die wij kregen is dit de beste tent van Piran, mix van italiaanse en sloveense gerechten, heel gastvrij, de kok heeft meerdere onderscheidingen verdiend die allemaal keurig aan de muur hangen met bijhorende kranteartikelen

Datum van bezoek: augustus 2013
    • Sfeer

Reizigers die Pri Mari bekeken, bekeken ook

Piran, Slovenian Istria

In Pri Mari geweest? Deel je ervaringen!