“Oke maar duur”

Geclassificeerd als nr. 12 van 64 Restaurants in Piran
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
8 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Eten was oke maar te duur. Een zeebaars voor 2 personen kostte iets meer dan 50€. Dat is heel duur voor een vis in Slovenië, je voelt duidelijk dat Piran heel toeristisch is en men hiervan weet te profiteren.

Vooraf weet je niet hoeveel het eten je zal kosten, omdat de vis per kg wordt aangerekend.

Zelf maar ik zeebaars lekkerder klaar. Deze was wat flauw van smaak, maar zeker niet slecht.

De bediening was snel en vriendelijk. De flauwe obermoppen moet je erbij nemen.

We hebben langs de kust al veel beter gegeten voor bijna de helft van de prijs die we hier betaalden.

Te duur voor wat het is dus.

Datum van bezoek: augustus 2017

9 juli 2017 beoordeeld

De timing was perfect. Smiddag's we hadden het restaurant voor ons alleen en we wilden nog een snelle hap eten.

We kozen voor de pasta vongolé. Deze was perfect klaargemaakt, de ziltige smaken van de zee proefde je in de perfect gekookte pasta. Afgewerkt met look en peterselie was dit een super simpel gerecht, en omdat de producten zo goed was, had je niets meer nodig.

Als de kers op de taart waren er twee muzikanten. Normaal hebben we er een hekel aan. Nu brachten ze de muziek op de juiste manier en de juiste volume waardoor je de meerwaarde ervan helemaal kon innemen.

Het uitzicht dat je daar hebt krijg je er gratis en voor niets helemaal bij. Top!

Datum van bezoek: juli 2017
28 mei 2017 beoordeeld

Vriendelijk personeel. Visrestaurant met ook goede vlees eet mogelijkheden.Uitstekende gefrituurde calamaris (inktvis). Prijs kwaliteit is uitstekend.Lekkere palaschincken (pannenkoekjes met chocolade en of eis/vruchten enz.)

Datum van bezoek: mei 2017
16 augustus 2016 beoordeeld

Wat een genot om bij ondergaande zon op dit terras te zitten en verse zeebaars te eten die bij de Fonda-farm vandaan komt. De vis was zo zacht dat deze bijna smolt op je tong. Ook de sardientjes waren heerlijk (en kostten €6,-!) De baars wordt aan tafel gefileerd. De prijzen zijn per kilo en gemiddeld maar nog altijd veel lager dan in Nederland. Frietjes en groenten betaal je apart als sidedish. We hebben werkelijk heer-lijk gegeten, gedronken en van de zee genoten!

Datum van bezoek: augustus 2016
17 juli 2016 beoordeeld

We kozen de zeebaars carpaccio als voorgerecht. We werden een beetje ongeduldig want zo lang kan dat toch niet op zich laten wachten. Totdat een ganse schotel werd opgediend , wauwww, echt de moeite waard. Ook de gegrilde tarbot (onze keuze uit de verschillende vissen van de dag) als hoofdgerecht met groenten en aardappelen was echt de moeite waard. Het schitterend uitzicht op de zee in Piran kregen we er gratis bij. Ook witte en rode wijn per glas waren meer dan een huiswijntje. Een aanrader.

Datum van bezoek: juli 2016

Reizigers die Pavel 2 bekeken, bekeken ook

Piran, Slovenian Istria

In Pavel 2 geweest? Deel je ervaringen!