“mooie gerechten en superwijn kaart”
Beoordeling van Rožmarin

Rožmarin
Geclassificeerd als nr. 6 van 136 Restaurants in Maribor
Keukens: Midden-Europees
Geschikt voor: Romantisch, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
3 oktober 2017 beoordeeld

lekker gegeten goede bediening die veel vertelde over de wijnen echt mega grote wijnkaart waaruit het onmogelijk is om te kiezen

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel goede wijnen.en zeer prijs kwaliteit.. Ook het eten wat mooi gepresenteerd. En zeker zo goed als in sommige sterren ✨ zaken..
Vriendelijke bediening met uitleg over de wijnen.. Een van de beste champagnes. DEUTZ

28 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met de regionale ingrediënten slaagt de kok erin een eigentijds coherent menu samen te stellen! Aangename verassing, aangepaste wijnen , heerlijke sfeer, geen last van slechte acoustiek ondanks het modern interieur !

8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd via de website voor restaurant Rozmarin. Bij aankomst een zeer vriendelijk ontvangst. Hier werd ons vertelt dat het restaurant-gedeelte was verhuurd voor een speciale avond, of we het een probleem vonden om in een ander deel plaats te nemen. Toen we eenmaal zaten werd duidelijk dat we ook niet konden bestellen van de menukaart van het restaurant maar dat we moesten bestellen van het menu van het steakhouse.
De teleurstelling was groot. We hadden speciaal een hotel in Maribor geboekt om te kunnen eten bij restaurant Rozmarin. We hadden een glas champagne bestelt voor het begin van een mooie avond. De ober begreep onze teleurstelling en heeft ons een glas champagne van het huis aangeboden ter compensatie maar het contrast van een romantisch avondje dineren naar hamburgers eten in het steakhouse was te groot!
Credits voor de ober die er alles aan heeft gedaan om het ons naar onze zin te maken! Tip voor de volgende: bel van te voren naar het restaurant om zeker te zijn van een plekje.

6 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Er zijn in Maribor en omgeving erg veel heel goede restaurants en dit is er zeker 1 van.
Ook hier kun je de wijnkeuze rustig aan de ober overlaten. Teleurstelling uitgesloten.
Eten en presentatie op goed niveau. Modern ogend restaurant

Reizigers die Rožmarin bekeken, bekeken ook

In Rožmarin geweest? Deel je ervaringen!