“Foodies hier halthouden”
Beoordeling van Kralj Žara

Kralj Žara
Geclassificeerd als nr. 20 van 682 Restaurants in Ljubljana
13 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vriendelijke staff. Goede ontvangst. Kaart maakt keuze moeilijk maar dan wel in de positieve zin. Mooie locatie. ... Ik kan de andere positieve beoordelingen alleen bevestigen.

Datum van bezoek: juli 2018

20 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke spareribs die van het bot afvallen. Daarnaast ook heerlijke toetjes. Betalen kan gewoon met pin. Bediening is vriendelijk en spreekt goed Engels.

Datum van bezoek: maart 2018
2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hebben beide de Argentijnse black angus tenderloin op. Vlees was goed maar de franse frites die wij erbij hadden besteld waren niet fantastisch, niet vies maar had beter gekund. De toetjes waren wel weer erg lekker, al met al dus een dikke voldoende.

Datum van bezoek: september 2017
5 augustus 2017 beoordeeld

Fantastisch restaurant. Heerlijk buiten op het terras gegeten. Erg vriendelijke bediening. Super malse steaks. Voor de zalmtartaar en Carpaccio gedeeld. Waren beide voortreffelijk. Daarna een top 200 en 300 grm. Argentinian black angus tenderloin steak met truffel frietjes. Heerlijk.

Datum van bezoek: augustus 2017
1 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Een gezellig restaurant met super aardig personeel, waar je ook nog eens geweldig kan eten. Dat verdient een goede review. Probeer vooral de Angus Beef Tenderloin en de Truffel fries, echt heerlijk!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die Kralj Žara bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska
Ljubljana, Gorenjska

In Kralj Žara geweest? Deel je ervaringen!