“Te groot en onpersoonlijk”
Beoordeling van Gostilna Sestica

Gostilna Sestica
Geclassificeerd als nr. 93 van 640 Restaurants in Ljubljana
Keukens: Sloveens
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Diner, Ontbijt, Reserveringen
23 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De beoordelingen die we vooraf lazen waren heel dubbel, maar we hebben het toch geprobeerd. Zelf zijn we ook niet geweldig enthousiast. Het eten is ok, net als de bediening, maar zeer gemiddeld. Het is een heel grote zaak waardoor je het gevoel krijgt dat het allemaal een beetje bandwerk is en dus ook onpersoonlijk. Meer nog, er werd ons een rondje van de zaak beloofd omdat we bereid waren van tafel te ruilen zodat een grotere groep kon zitten, dat hebben we nooit gekregen. Niet zo klantvriendelijk, vonden wij.

9 juli 2017 beoordeeld

We hebben voor de laatste avond een plekje gekozen waar de lokale Slovenen ook graag komen eten. We hadden er voortreffelijke bediening met goede uitleg van de Sloveense wijnen.

We hebben een gnocci met proscuitto & asperges genomen en een ghoulasj met polenta. Beide gerechten waren zeer simpel en sterk met lekkere producten gemaakt. Lekker brood erbij geserveerd en je proeft de lokale smaken helemaal.

We werden aangenaam verrast door de eenvoud die deze oude brasserie heeft.

27 juli 2016 beoordeeld

Werd ons voorgesteld als niet te missen adres voor Sloveense specialiteiten. Viel ietwat tegen, zowel door de schotels als door de snel-snel-bediening.

marko b, General Manager van Gostilna Sestica, reageerde op deze beoordelingGereageerd 28 juli 2016

Hello Frederic V,

Thanks for your review. We'll take you comments into careful consideration but concerning the prices we have to tell you that we are cheap comparaing other restaurants in the center of Ljubljana. We're sorry that our waiter didn't give you the correct Slovenian experience and served you impersonal and quick. We know who he is and we will improve his attidute.

Best regards,

9 november 2015 beoordeeld

Veel te duur voor het eten dat je geserveerd krijgt.
Hoofdgerecht werd al opgediend terwijl we nog aan ons voorgerecht bezig waren.

28 juli 2013 beoordeeld

volgens de reisgids moet je hier eens gegeten hebben maar ik ben zwaar teleurgesteld. het eten dat ik hier gekregen heb was echt niet lekker. ik had een mixed grill besteld en kreeg 3 stukken vlees zonder enige saus of frietjes, enkel een blaadje sla en een tomaatje. het vlees was veel te droog en te hard gebakken. als dessert heb ik een ijsje gegeten vol ijskristallen. (komt omdat men de ijsschepper in het water steekt voor men een bolletje schept waardoor het water in het roomijs bevriest. dit is NOT DONE!!! => gevaar voor salmonella)
op de kop toe is het restaurant veel te duur geprijsd voor wat je krijgt en is de ober veel te opdringerig.
als ik dan toch een positieve noot moet geven, het interieur van het restaurant is wel heel mooi.
misschien beter om er gewoon iets te drinken.

• Sfeer

Reizigers die Gostilna Sestica bekeken, bekeken ook

In Gostilna Sestica geweest? Deel je ervaringen!