“Thé best pizzas in town!”
Beoordeling van Pizzeria FoculuS

Pizzeria FoculuS
Geclassificeerd als nr. 54 van 744 Restaurants in Ljubljana
Keukens: Pizzeria
Geschikt voor: Grote groepen, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld

Grote keuze pizzas, dunne bodem, gezellig buitenterras, vriendelijke bediening, het interieur is speciaal en origineel ingericht, leuke muziek! Prijzen zijn zeer redelijk!
In de nabijheid van de universiteitsbibliotheek en het stadsmuseum.
Een aanrader! Chantal Jacobi.

Datum van bezoek: september 2019

25 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van onze Sloveense gastvrouw hier een pizza gegeten en deze was erg lekker. Wij namen elk een kleine pizza en deze was ruim voldoende. Bediening kan hartelijker maar de muziek en de lekkere wijn maakt dat je dat minder erg vindt. De zaak ligt ook wat verder van de drukte dus is ook leuk om even op adem te komen.

Datum van bezoek: juli 2019
22 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Coole inrichting, goede pizza’s en aardige bediening.... de pizza zijn groot en de salade is zo groot dat het bijna onmogelijk is om deze op te krijgen...

Datum van bezoek: februari 2019
27 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was druk en we kregen onze pizza's later als mensen die later binnen kwamen. De ober kwam even later langs en meldde dat we 20% korting kregen dus al bij al toppie.

Datum van bezoek: augustus 2018
22 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Al met al niet een al te beste ervaring bij foculus.. de bediening had het duidelijk erg druk maar er kon ook geen vriendelijk woord vanaf... Pizza’s waren vrij flauw.. De prijs was op zich goed maar je hebt in de omgeving zo veel betere restaurants voor een paar euro meer dat ik me afvraag waarom je hier naartoe zou gaan... 1 positief punt toch zeker: ze draaiden er geweldige muziek:)

Datum van bezoek: augustus 2018

Reizigers die Pizzeria FoculuS bekeken, bekeken ook

In Pizzeria FoculuS geweest? Deel je ervaringen!