“Een toppertje net buiten het hart van Lj.”
Beoordeling van Manna

Manna
Geclassificeerd als nr. 29 van 648 Restaurants in Ljubljana
Keukens: Europees, Mediterraan, Sloveens
Geschikt voor: Romantisch, Speciale gelegenheden
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Ontbijt, Diner, Buiten zitten, Reserveringen
18 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een echte aanrader! Super enthousiaste obers, zeer verse ingrediënten, de dagverse zeebaars was subliem. Resto ligt iets buiten het hart van Lj, maar toch op wandelafstand. Als je de rust wil combineren met de lekkere keuken, nestel je dan op het terras achteraan, de muren zijn geïnspireerd op Gustav Klimt. Wil je nadien nog een afzakkertje, enkele sfeervolle café's verderop in de straat ontvangen je met plezier. We enjoyed it.

15 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze zoon was hier vorig jaar geweest met de crew van Tijtgat Chocolat. Wij hadden dus wel wat verwachtingen. En die werden ook ingevuld : een lokaal uitgebreid menu met telkens aangepaste wijnen per glas met heel veel deskundige uitleg. Ze houden wel van de wijnen uit Slovenië , daar mogen ze zeker trots op zijn, mooi combinaties van eten en drinken. Manna, een aanrader in het gezellige ljubljana.

16 juni 2016 beoordeeld

een van de sterrenrestaurants in Ljubljana, lekker, ook lekkere wijn, maar ietsje passé, zowel de infrastructuur als de menu

13 juni 2016 beoordeeld

Dit restaurant wordt sterk aanbevolen door Tripadvisor. Het is er zeker niet slecht en eerder gastronomisch. Persoonlijk vond ik de combinatie van gerechten en van smaken nogal ver gezocht. Ik kreeg het gevoel dat de nadruk ligt op 'speciaal doen'. Maar zoals nagenoeg overal in Slovenië krijg je goede kwaliteit die zeer betaalbaar is. Je wordt er wel hartelijk bediend.

26 mei 2015 beoordeeld

Restaurant uitgezocht op basis van beoordeling Tripadvisor voor de lunch.

Super vriendelijke bediening. Als aperitief een glas mousserende wijn van Sloveense bodem. De uitgeserveerde wijn stond kenneijk al een tijdje open want de bubbels waren ver te zoeken. Dat vond de ober kennelijk ook; hij vertrouwde het niet helemaal en had zelf ook nog even gechecked of de wijn wel goed was. Hij kwam op eigen initiatief al met een alternatief voordat we zelf een opmerking konden maken. Attent!

Als voorgerecht gerookte eend met truffel. Erg smakelijk, mooi opgediend maar de truffel was erg goe verstopt. Als hoofdgerecht zeebaars die helaas verdronk in een dikke (niet verse) saus. Erg jammer want de vis op zich was goed klaargemaakt. Less is more: suas weglaten en een mooie olijfolie serveren had waarschijnlijk een beter effect gehad.
Hoewel beter dan het gemiddelde restaurant voor ons niet direc een terugkeeradres.

• Sfeer

Reizigers die Manna bekeken, bekeken ook

In Manna geweest? Deel je ervaringen!