“Het beste eten deze vakantie”
Beoordeling van Gostilna As

Gostilna As
Geclassificeerd als nr. 32 van 613 Restaurants in Ljubljana
Keukens: Italiaans, Mediterraan, Café, Wijnbar
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Romantisch
Dineropties: Diner, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
21 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig voorgerecht (ham met mozzarella) en zeer goed hoofdgerecht. Trendy uitstraling en duidelijk the Place to be.

Schrijf een beoordeling

2 mei 2016 beoordeeld

De ligging is subliem: op een binnenpleintje haast onzichtbaar verscholen achterin een relatief smal steegje. Bijzonder gezellig kader en zeer kwalitatieve keuken. Wie van wijn houdt, zal hier het beste van Slovenië in zijn/haar glas kunnen ontdekken. Absolute aanrader.

9 september 2015 beoordeeld

Het regende en we waren op goed geluk een steegje binnengelopen met allerlei terrasjes. Bij Gostilna As hebben we uitstekend geluncht. Minder sfeervol dan normaal, want de ramen waren vanwege de regen gesloten. Goede bediening en een prima kaart.

9 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goede bediening, lekker eten en fantastische sfeer, vraag naar de specialiteiten en laat je culinair verwennen, tip : eten op eerste verdiep, classic restorant. Beneden is bistro, wij aten boven.

29 juli 2015 beoordeeld

Voor alle duidelijkheid, wij zijn in het restaurant op de eerste verdieping gaan eten. Zij hebben het gezelligste terras van heel Ljublijana. Eten was zeer goed, ambiance was top!

Reizigers die Gostilna As bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska
Ljubljana, Gorenjska

In Gostilna As geweest? Deel je ervaringen!