“Perfect!”

Geclassificeerd als nr. 8 van 613 Restaurants in Ljubljana
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
13 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In een heel relaxte omgeving op het straatterras onder de lindeboom genoten van een heerlijke lunch. Dat betekent hier een drie gangen menu. Perfect ook voor vegetariërs. Heel vriendelijke bediening. En dat allemaal voor een spotgoedkoop prijs.

Schrijf een beoordeling

26 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We gingen hier bij toeval eten omdat we er een aantal keer voorbij waren gelopen. We werden super geholpen door Maj, een hele vrolijke en behulpzame serveerder. Daarna heerlijk gegeten :) dus wat ons betreft zeker een aanrader. De chocolademousse als toetje was ook overheerlijk :D. Wij gaan sowieso terug als we hier weer komen.

14 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super gezellig! Heel vriendelijke bediening, lekker, rustig,... ideaaal! Een aanrader voor wie in de buurt is en die liever geen drukkere terrasjes bezoekt!

30 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten er jammer genoeg alleen, dit fijne restaurant verdient meer klanten. De bediening is heel vriendelijk, het eten (rosbief met truffel, kippenfilet met kruidig korstje) vers en heel smakelijk. Aanrader!

5 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed eten en een erg vriendelijke bediening. Niet duur en zeker het geld waard. Echt een aanrader!

Reizigers die Pri Skofu bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska

In Pri Skofu geweest? Deel je ervaringen!