“Heerlijk eten”

Keukens: Wijnbar, Sloveens
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend lekker en uitgebreid gegeten. Geen typisch tapasrestaurant, maar gerechten met een twist. Vriendelijke en nette bediening.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij passeerden er toevallig en na raadpleging van TA stapten wij er binnen voor een lichte lunch.
Prosciuto, salami, octopus en tartaar van rund : 4 x zeer lekkere en smaakvolle tapas.
Zeer mooie wijnkaart met een ruime keuze, oa. ook de speciale ‘orange’ wijnen.
Zeer vriendelijke en joviale bediening met een zeer ruime kennis van de wijnen.
Kortom, zeker waard om er eens binnen te stappen.
Het is een ‘witte raaf’ tussen de massa toeristische restaurants rond de rivier.
Hier zal men nog van horen in de toekomst !

17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig op uitgekomen en zag er goed uit, beperkte maar zeer hoed lunchkaart. Keuze aan lokale wijnen en bieren was top alsook de tapas lunch, een aanrader

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van vrienden gingen we eten bij TaBar. We reserveerden voor de zekerheid en dit verliep vlot. Van het begin tot het einde was er een vlotte bediening en was het vooral heerlijk! De tapas was verfijnd en erg lekker. Zeker een aanrader!

23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was 36 graden toen we de Ljubljana bezochten. We hebben ons op een schaduwrijk plekje gezet en bestelde diverse koude en warme tapas en een flesje wijn. Nog voor het eten kwam, kwam de zon achter de huizen tevoorschijn en onze tafel kwam in de volle zon te staan. Gelukkig waren er voldoende lege plekken op het terras waar wel schaduw was. We mochten echter van de eigenaar niet van plaats wisselen. In de snikhete zon met 2 kleine kinderen eten... ik moet eerlijk zeggen, dan smaakt je eten toch niet meer. Echt jammer maar wij wilden er zo snel als mogelijk terug weg. Geen aanrader.

Reizigers die TaBar bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska

In TaBar geweest? Deel je ervaringen!