“First stop Ljubljana”

Keukens: Wijnbar, Sloveens
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Reserveringen
17 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Toevallig op uitgekomen en zag er goed uit, beperkte maar zeer hoed lunchkaart. Keuze aan lokale wijnen en bieren was top alsook de tapas lunch, een aanrader

Schrijf een beoordeling

4 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van vrienden gingen we eten bij TaBar. We reserveerden voor de zekerheid en dit verliep vlot. Van het begin tot het einde was er een vlotte bediening en was het vooral heerlijk! De tapas was verfijnd en erg lekker. Zeker een aanrader!

23 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was 36 graden toen we de Ljubljana bezochten. We hebben ons op een schaduwrijk plekje gezet en bestelde diverse koude en warme tapas en een flesje wijn. Nog voor het eten kwam, kwam de zon achter de huizen tevoorschijn en onze tafel kwam in de volle zon te staan. Gelukkig waren er voldoende lege plekken op het terras waar wel schaduw was. We mochten echter van de eigenaar niet van plaats wisselen. In de snikhete zon met 2 kleine kinderen eten... ik moet eerlijk zeggen, dan smaakt je eten toch niet meer. Echt jammer maar wij wilden er zo snel als mogelijk terug weg. Geen aanrader.

6 september 2015 beoordeeld

Heerlijke tapas met aangepaste wijnen voor een deftige prijs. Hebben daar foie gras gegeten, octopus, varkensnek, en nog vele andere met heerlijke Slovenische wijnen....

18 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Gisteren erg lekker gegeten bij tabar. Het was maandagavond en zat binnen helemaal vol! De tapas gerechtjes zijn simpel maar erg lekker!! De rode huiswijn erbij was ook helemaal prima :-) de service was echt top!!! Ow en vergeet het kaasplankje niet!! Met z'n 2en waren we in totaal 50 euro kwijt. (Wijn a 2 euro per glas en gerechtjes zijn tussen de 3-7 euro). Zeker een aanrader voor een leuk avondje!

Reizigers die TaBar bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska

Ljubljana, Gorenjska

In TaBar geweest? Deel je ervaringen!