“Zijn hier tweemaal komen eten, derde maal op zondag stonden wij voor een gesloten deur.”
Beoordeling van Hisa Pod Gradom restaurant

Hisa Pod Gradom restaurant
Geclassificeerd als nr. 9 van 613 Restaurants in Ljubljana
Keukens: Europees, Mediterraan, Sloveens
Dineropties: Ontbijt, Diner, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Diner, Reserveringen
16 september 2017 beoordeeld

Wij hadden een tafel gereserveerd doch toen wij aankwamen was er niet direct een tafel op het terras. Gelukkig kwam er eentje vrij. Het eten is heel lekker en verzorgd doch mijn vrouw had een hamburger van het huis met truffelsaus. Ikzelf heb ook deze saus geproefd doch deze was niet te eten (slecht) wat een domper zette op dit gerecht.
Zondag zijn zij gesloten.

Schrijf een beoordeling

22 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn hier gaan dineren op aanbeveling van TripAdvisor. Gezellig restaurantje. Het eten was zeer smaakvol en leuk gepresenteerd. Wij hadden vooraf hapjes, beiden een voorgerecht met varkensvlees (rollade) en een cheesecake om te delen. Porties waren groot. Totale rekening voor 2 personen 35 euro incl wijn! Absoluut aan te bevelen!

6 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Op de 2e dag zijn we op aanraden van andere toeristen hier ons geluk gaan beproeven op een heerlijk diner. Ik moet zeggen: het was subliem.

Leuke en gevarieerde kaart voor ieder wat wils. Fijne en vriendelijke bediening en het resultaat van de rekening: Fijn om zo'n bedrag te zien , echt waar voor je geld.

Het ligt net buiten het centrum aan de andere kant van de markt en zeker niet in de loop zone van de toeristen. Reserveren was niet nodig, heb het wel anders meegemaakt

10 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Super restaurant! Heerlijk gegeten voor een uitstekende prijs. Personeel erg vriendelijk, kortom: een echte aanrader! Leuk detail: ze maakten polaroid foto's van de gasten die je bij vertrek mee kreeg.

17 juli 2015 beoordeeld

prima gegeten. Gerecht voor 2 personen, met allerlei vleesgerechten. Kip in zachte mosterdsaus, geroosterde eend, etc. Vriendelijk personeel.

Reizigers die Hisa Pod Gradom restaurant bekeken, bekeken ook

Ljubljana, Gorenjska

Ljubljana, Gorenjska

In Hisa Pod Gradom restaurant geweest? Deel je ervaringen!